Az új program lényege, hogy a kábel televízió előfizetők könnyebben csatlakozhassanak különböző szolgáltatásokhoz. A program vezetője jelentős mérföldkőnek nevezte a Microsoft TV Foundation névre keresztelt szoftver bemutatását.
Bill Gates cége korábban már próbálkozott ezen a piacon. 1999-ben az AT&T Broadband-del közösen kívánták a gyakorlatban kipróbálni a Microsoftnak erre a piacszegmensre készült termékét. Akkor azonban az óriási költségek láttán a távközlési mamutcég leányvállalata végül kihátrált az üzletből.
Mint szakemberek elmondták, agresszív - a cégre jellemző - terjeszkedést várnak a Microsofttól a kábel televíziós piacon. Az új termék célja nem más mint, hogy hosszútávon kialakítsa a szektor IT standardjait.
Kábel tévés piacra lépne a Microsoft
A világ elsőszámú szoftvercége egy új termékével a kábel televíziós cégek piacán kívánja megvetni a lábát.