Gyurcsány Ferenc elmondta: az Audi Hungária igazi sikertörténet, és a magyar ipar egyik zászlóshajója. Az Audi motor-, és szerszámgyártás, a jármű összeszerelés, és a fejlesztési központ jelenléte alapvetően határozza meg a magyar ipar jövőjét.
A kormányfő kiemelte, hogy az Audi 2011-ig jelentős, "kétszámjegyű millió eurós" beruházást tervez Magyarországon, amelyhez a magyar kormány a szokásos beruházási támogatást nyújtja, ám a részleteket csak szeptemberében hozzák nyilvánosságra.
Rupert Stadler közölte: az Audi 3 Cabrioletet ez év végén mutatják be a nyilvánosságnak, míg piaci bevezetése 2008 tavaszán várható.
Rupert Stadler közölte: a döntés, hogy az új autót Győrben szereljék össze nem volt nehéz, mert a jól képzett munkások, a versenyképes költségszerkezet is vonzóvá tette a telephelyet. Azt egyelőre nem tudta megmondani, hogy jövőre hány Audi 3 Cabriolet hagyja el a győri gyártósort, mivel a gyártást elsősorban a kínálattól teszik függővé.
Az Audi Hungáriánál 1998-ben kezdődött a járműgyártás a TT összeszerelésével, amiből azóta több mint 300 ezer készült el. Az idén több mint 50 ezer járművet - TT-t és Roadstart - gyártanak.