A Ringier Online Sales House (ROSH) új hirdetési vezetője 2006. októberétől Kádas Gergely. Kádas Gergely a Sanomától érkezett, ahol korábban a nevéhez fűződött a Figyelő hirdetéspiaci újrabevezetése, valamint a Sanoma online hirdetési csapatának felépítése. Online hirdetési igazgatóként, az operatív és stratégiai vezetésért, termékfejlesztésért felelt.
A szakember, mint a Ringier Online Sales vezetője irányítja a ROSH értékesítését, munkája közvetlenül Miczinkó Katalin a napilap és online kereskedelmi igazgató irányítása alá tartozik. Kádas Gergely elődje, Péli Árpád 2006 májusában távozott a cégtől.
2006. októberében a Ringier Online Sales House hat tagja - Blikk.hu, Nemzeti Sport Online, Danubius.hu, Est.hu, Népszabadság Online, TV2.hu - közös oldalt indítanak. A ROSH tagjainak szorosabb együttműködése az eddigi közös értékesítés további erősítésére született.