1p

Új hirdetési vezető dolgozik októbertől a Ringier Online Sales House-nál (ROSH), ezzel egy időben pedig elindult egy közös website a ROSH tagjainak részvételével.

Kádas Gergely

A Ringier Online Sales House (ROSH) új hirdetési vezetője 2006. októberétől Kádas Gergely. Kádas Gergely a Sanomától érkezett, ahol korábban a nevéhez fűződött a Figyelő hirdetéspiaci újrabevezetése, valamint a Sanoma online hirdetési csapatának felépítése. Online hirdetési igazgatóként, az operatív és stratégiai vezetésért, termékfejlesztésért felelt.

A szakember, mint a Ringier Online Sales vezetője irányítja a ROSH értékesítését, munkája közvetlenül Miczinkó Katalin a napilap és online kereskedelmi igazgató irányítása alá tartozik. Kádas Gergely elődje, Péli Árpád 2006 májusában távozott a cégtől.

2006. októberében a Ringier Online Sales House hat tagja - Blikk.hu, Nemzeti Sport Online, Danubius.hu, Est.hu, Népszabadság Online, TV2.hu - közös oldalt indítanak. A ROSH tagjainak szorosabb együttműködése az eddigi közös értékesítés további erősítésére született.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!