A közös kezdeményezés eredményeként az országot és a fővárost népszerűsítő plakátok kerültek a Budapest Airport területén található felületekre. Az akcióban közreműködő partnerként részt vesz a repülőtéren található hirdetési felületek értékesítésével megbízott cég, a Clear Channel Outdoor Hungary is.
Az akció keretében a BA összesen 27 turisztikai imázs-posztert helyezett el a ferihegyi repülőtér nyilvános területein. Az elhelyezett hirdetések harmonikusan illeszkednek a Magyar Turizmus Zrt., valamint a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. turisztikai imázskampányába. A plakátok mindegyike azt üzeni az utazóközönségnek, hogy Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni.
A kezdeményezők célközönségnek tekintik a Budapesten nagyon rövid időt töltő, várakozó, átszálló utasokat is, akiket szeretnének Magyarországra visszatérő turistaként viszontlátni.
Az akció csaknem teljes költségvetését a Budapest Airport biztosítja.
MTI/Menedzsment Fórum