3p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Több kampányról is beszámoltak az érdekeltek a héten, így autó, ital és építőiparban érdekelt vállalatok reklám és promóciós tevékenysége élénkül a következő időszakban.

Áprilisban indult a Mazda 2 bevezető kampánya, amely az aktív életet élő fiatalokat, elsősorban a nőket valamint a kiscsaládokat célozza meg. A 20 másodperces reklámfilm és a sajtóhirdetések üzenete: az igazi nagyság belülről fakad. A kreatív koncepciót a Partners /J.W. Thompson készítette, a médiavásárlást a MindShare (Mindkét ügynökség a MAKSZ tagja) végezte. Szintén a Partners/ J.W.T.-vel kapcsolatos hír, hogy az ügynökség jegyzi a Shell május elején induló, a megújult V-Power üzemanyagot népszerűsítő TV-kampányát. A kampány üzenete: hozza ki a legjobbat autójából, amikor csak kell. "A mindennapok győzelméért" szlogen alatt futó 30 másodperces reklámfilm a tenger élővilágán keresztül mutatja be a mindennapi közlekedés viszontagságait. A filmet sajtó- és rádióhirdetés valamint POS anyagok egészítik ki. A kreatív anyagokat a Partners /J.W. Thompson készítette.


A Zwack Párlatok zamatos ízvilágába csöppenhettek a média képviselői május 22-én este a budai Várnegyed egy hangulatos helyiségében. Zwack Péter meghívására, Somogyi József párlatmester és Gulyás Csaba italszakértő értő kalauzolása mellett ismerkedhettek meg a vendégek a Zwack Unicum Rt. új termékcsaládjával. A Párlat Esten magyarországi pálinka/párlattörténelemből illetve párlat-előállítás technológiából is ízelítőt kaptak a résztvevők, és természetesen a kóstoló sem maradhatott el. A ZWACK PÁRLAT család az első olyan termékkör az Unicum után, amely a ZWACK család nevét viseli. A ZWACK PÁRLATSOR 8 tagból áll, melyek mindegyike európai csúcsminőséget képvisel. A párlatbemutatót követően az RTL Klubból is jól ismert Kovács Lázár mesterszakács gondoskodott arról, hogy az italok mellett remek étkek egészítsék ki a gasztronómiai élményt. A Momentum Hungary a Zwack Unicum Rt.-vel közösen szervezte az eseményt. A két cég együttműködése keretében az év második felében látogatást terveznek újságíróknak a 2001-ben létrehozott, Magyarországon egyedülálló kecskeméti kisszériás lepárlóüzembe.

A Mediaplanning Magyarország és a Corvus Design Reklámügynökség nyerte a Lasselsberger - Knauf Építőipari Kft. 2003. éves cég és termékimázs kampányára vonatkozó tendereket. A Corvus Design Reklámügynökség a kampány kreatív anyagának kidolgozását, az előkészítő médiatervezést, a Mediaplanning Magyarország pedig a részletes médiaterv kidolgozást, a médiavásárlásokat végezte. A május - június, valamint az augusztus - szeptember - október hónapokban zajló kampány célja, hogy mint piacvezető építőanya-gyártó az átfogó piackutatási adatok birtokában az építtetők, felújítók számára egyértelművé tegye az előregyártott építőanyagok létjogosultságát a helyszínen kevert anyagokkal szemben. A magazinokban, a 11 vidéki és 1 országos rádióadón, valamint a többlépcsős felépítésű óriásplakátokon az éppen folyó aktuális akciók megemlítése mellett az előre gyártott és a házilag " buherált " építőanyagok tulajdonságai között meglévő, a piacon eddig még kommunikált összehasonlítást végeztünk - nyilatkozta Kukucska István a Lasselsberger - Knauf Kft. marketingvezetője. A médiavásárlásra vonatkozó tenderen a Mediaplanning Magyarország mellett a Zenithmedia, az Initiative Media, a Victoriacybercom,az Universal McCann vett részt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!