Áprilisban indult a Mazda 2 bevezető kampánya, amely az aktív életet élő fiatalokat, elsősorban a nőket valamint a kiscsaládokat célozza meg. A 20 másodperces reklámfilm és a sajtóhirdetések üzenete: az igazi nagyság belülről fakad. A kreatív koncepciót a Partners /J.W. Thompson készítette, a médiavásárlást a MindShare (Mindkét ügynökség a MAKSZ tagja) végezte. Szintén a Partners/ J.W.T.-vel kapcsolatos hír, hogy az ügynökség jegyzi a Shell május elején induló, a megújult V-Power üzemanyagot népszerűsítő TV-kampányát. A kampány üzenete: hozza ki a legjobbat autójából, amikor csak kell. "A mindennapok győzelméért" szlogen alatt futó 30 másodperces reklámfilm a tenger élővilágán keresztül mutatja be a mindennapi közlekedés viszontagságait. A filmet sajtó- és rádióhirdetés valamint POS anyagok egészítik ki. A kreatív anyagokat a Partners /J.W. Thompson készítette.
A Zwack Párlatok zamatos ízvilágába csöppenhettek a média képviselői május 22-én este a budai Várnegyed egy hangulatos helyiségében. Zwack Péter meghívására, Somogyi József párlatmester és Gulyás Csaba italszakértő értő kalauzolása mellett ismerkedhettek meg a vendégek a Zwack Unicum Rt. új termékcsaládjával. A Párlat Esten magyarországi pálinka/párlattörténelemből illetve párlat-előállítás technológiából is ízelítőt kaptak a résztvevők, és természetesen a kóstoló sem maradhatott el. A ZWACK PÁRLAT család az első olyan termékkör az Unicum után, amely a ZWACK család nevét viseli. A ZWACK PÁRLATSOR 8 tagból áll, melyek mindegyike európai csúcsminőséget képvisel. A párlatbemutatót követően az RTL Klubból is jól ismert Kovács Lázár mesterszakács gondoskodott arról, hogy az italok mellett remek étkek egészítsék ki a gasztronómiai élményt. A Momentum Hungary a Zwack Unicum Rt.-vel közösen szervezte az eseményt. A két cég együttműködése keretében az év második felében látogatást terveznek újságíróknak a 2001-ben létrehozott, Magyarországon egyedülálló kecskeméti kisszériás lepárlóüzembe.
A Mediaplanning Magyarország és a Corvus Design Reklámügynökség nyerte a Lasselsberger - Knauf Építőipari Kft. 2003. éves cég és termékimázs kampányára vonatkozó tendereket. A Corvus Design Reklámügynökség a kampány kreatív anyagának kidolgozását, az előkészítő médiatervezést, a Mediaplanning Magyarország pedig a részletes médiaterv kidolgozást, a médiavásárlásokat végezte. A május - június, valamint az augusztus - szeptember - október hónapokban zajló kampány célja, hogy mint piacvezető építőanya-gyártó az átfogó piackutatási adatok birtokában az építtetők, felújítók számára egyértelművé tegye az előregyártott építőanyagok létjogosultságát a helyszínen kevert anyagokkal szemben. A magazinokban, a 11 vidéki és 1 országos rádióadón, valamint a többlépcsős felépítésű óriásplakátokon az éppen folyó aktuális akciók megemlítése mellett az előre gyártott és a házilag " buherált " építőanyagok tulajdonságai között meglévő, a piacon eddig még kommunikált összehasonlítást végeztünk - nyilatkozta Kukucska István a Lasselsberger - Knauf Kft. marketingvezetője. A médiavásárlásra vonatkozó tenderen a Mediaplanning Magyarország mellett a Zenithmedia, az Initiative Media, a Victoriacybercom,az Universal McCann vett részt.
Kampányok és promóciók
Több kampányról is beszámoltak az érdekeltek a héten, így autó, ital és építőiparban érdekelt vállalatok reklám és promóciós tevékenysége élénkül a következő időszakban.