A kampány keretében plakátokon, valamint újság-, rádió- és televíziós hirdetésekkel hívják fel a figyelmet a katonai karrier lehetõségére. A szervezõk egy díjtalanul igénybe vehetõ zöldszámot is létrehoztak, amelyen másfél hónapig várják az érdeklõdõk hívásait. A magukat regisztráló személyeknek videokazettát és rendszeres marketingcsomagokat küldenek ajándékba.
A marketingakció célja az, hogy minél több fiatalt toborozzanak a hivatásos haderõ létrehozásához szükséges szerzõdéses állományba. A hadsereg jövõre három-négyezer, 2005-ben pedig kétezer új szerzõdéses katonát kíván felvenni.
A fentihez hasonló marketing-tevékenységet folytatott korábban az angol kormány is: Army címû magazinját 15 ezer olyan fiatalnak küldte el, akik korábban nem jelentek meg a kötelezõ sorozáson. Tizenhárom százalékuk az akció után jelentkezett a hadseregnél.
Kampányol a hadsereg
A magyar honvédség múlt héten megkezdte az elsősorban fiatalokat megcélzó marketing-offenzíváját – jelentette a Világgazdaság.