1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar honvédség múlt héten megkezdte az elsősorban fiatalokat megcélzó marketing-offenzíváját – jelentette a Világgazdaság.

A kampány keretében plakátokon, valamint újság-, rádió- és televíziós hirdetésekkel hívják fel a figyelmet a katonai karrier lehetõségére. A szervezõk egy díjtalanul igénybe vehetõ zöldszámot is létrehoztak, amelyen másfél hónapig várják az érdeklõdõk hívásait. A magukat regisztráló személyeknek videokazettát és rendszeres marketingcsomagokat küldenek ajándékba.

A marketingakció célja az, hogy minél több fiatalt toborozzanak a hivatásos haderõ létrehozásához szükséges szerzõdéses állományba. A hadsereg jövõre három-négyezer, 2005-ben pedig kétezer új szerzõdéses katonát kíván felvenni.

A fentihez hasonló marketing-tevékenységet folytatott korábban az angol kormány is: Army címû magazinját 15 ezer olyan fiatalnak küldte el, akik korábban nem jelentek meg a kötelezõ sorozáson. Tizenhárom százalékuk az akció után jelentkezett a hadseregnél.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!