1p

Az internetes marketinggel foglalkozó legfontosabb szervezet az Interactive Advertising Bureau (IAB) átfogó kampányba kezdett, amely az online reklámok népszerűsítését célozta meg.

A hét hónapig tartó akciót az Euro RSCG szervezi. A kampány jelmondatában is az interaktív hirdetések előnyeit sulykolja, amely magyarul úgy szól majd: Interaktív: az aktív alkotórész.

A kampány, amely mind az online, mind a nyomtatott médiákban feltűnik tényekkel és esettanulmányokkal is megpróbálja alátámasztani az online marketing hatékonyságát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!