2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Két banki kampány is zajlik a következő hetekben. A Postabank személyi kölcsön szolgáltatását, az Inter-Európa Bank pedig lakáshitelét kommunikálja.

Postabank személyi kölcsön szolgáltatásának kampánya a 2-es szám köré épült. A kreatív anyagokat a Lowe GGK készítette, a médiaügynökség a Panmedia volt. A kreatív ötlet a 2-es számra épült, a 2% kamatkedvezmény alapján: a hirdetéseken szereplő emberek édes kettesben élvezik azt a tárgyat vagy szolgáltatást / eseményt, vagy édes kettesben vannak a tárggyal és örülnek neki, amit megvehettek, vagy megvalósíthattak a felvett összegből. Az átlagos jövedelmű, 30-50 éves, családos embereket célzó kampány a nyomtatott sajtóban, citylightokon, POS anyagokon és a Kossuth, valamint a Sláger rádiókon jelent meg. A reklámok célja az volt, hogy felhívják a figyelmet a személyi kölcsön 2 kamatszázalékos engedményére és arra, hogy ezt a hitelformát bármire felhasználhatják az igénybe vevők.

Nagyszabású lakáshitel-kampánnyal jelentkezik májusban az Inter-Európa Bank. A hirdetések a sajtóban - szinte valamennyi napi- és hetilapban, magazinokban -, egyes országos és regionális rádióadókon, valamint az Interneten jelennek meg. A Bank szerződéses partnere, a MéDialógus Kft. felel valamennyi kampány médiatervezéséért és -vásárlásáért, míg a Provokátor Kft. látja el az account és egyes BTL feladatokat. A kreatív terveket a Bank kreatív ügynöksége, a Kastner és Társai készíti.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!