Postabank személyi kölcsön szolgáltatásának kampánya a 2-es szám köré épült. A kreatív anyagokat a Lowe GGK készítette, a médiaügynökség a Panmedia volt. A kreatív ötlet a 2-es számra épült, a 2% kamatkedvezmény alapján: a hirdetéseken szereplő emberek édes kettesben élvezik azt a tárgyat vagy szolgáltatást / eseményt, vagy édes kettesben vannak a tárggyal és örülnek neki, amit megvehettek, vagy megvalósíthattak a felvett összegből. Az átlagos jövedelmű, 30-50 éves, családos embereket célzó kampány a nyomtatott sajtóban, citylightokon, POS anyagokon és a Kossuth, valamint a Sláger rádiókon jelent meg. A reklámok célja az volt, hogy felhívják a figyelmet a személyi kölcsön 2 kamatszázalékos engedményére és arra, hogy ezt a hitelformát bármire felhasználhatják az igénybe vevők.
Nagyszabású lakáshitel-kampánnyal jelentkezik májusban az Inter-Európa Bank. A hirdetések a sajtóban - szinte valamennyi napi- és hetilapban, magazinokban -, egyes országos és regionális rádióadókon, valamint az Interneten jelennek meg. A Bank szerződéses partnere, a MéDialógus Kft. felel valamennyi kampány médiatervezéséért és -vásárlásáért, míg a Provokátor Kft. látja el az account és egyes BTL feladatokat. A kreatív terveket a Bank kreatív ügynöksége, a Kastner és Társai készíti.
Kampányoló bankok
Két banki kampány is zajlik a következő hetekben. A Postabank személyi kölcsön szolgáltatását, az Inter-Európa Bank pedig lakáshitelét kommunikálja.