1p

A kánikulai napokban átlagosan mintegy 40 százalékkal több terméket állítanak elő a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél - közölte Matus István, operatív vezérigazgató az MTI-vel.

A Szentkirályi Ásványvíz termelésének általában az 50 százalékát a nyári hónapokban értékesítik. Az ízesített vizek és a jeges teák a cég kínálatának mintegy 10-15 százalékát teszik ki, a termelés döntő hányadát az ásványvíz adja.

A cég az idén tíz százalék körüli árbevétel-növekedéssel számol, a bevétel várhatóan meghaladja majd a 6 milliárd forintot.

Korábban Balogh Levente, a cég tulajdonos ügyvezetője azt közölte, hogy a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 11,6 százalékos nettó árbevétel-növekedést ért el tavaly az előző évhez képest. A cég 2008. évi nettó árbevétele 5,7 milliárd forint, adózás előtti eredménye 150 millió forint volt.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a magyar piacon volumenben 12 százalékos piaci részesedéssel bír, az árbevételt tekintve ez a részarány 16-17 százalékos. A társaság tavaly mintegy 140 millió liter ásványvizet állított elő, az idén ez a mennyiség elérheti a 160 millió litert a tulajdonos ügyvezető szerint.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!