2p

A korábbi években megszokott vastag marketingújságok helyett idén visszafogottan karcsú szórólapokkal dolgoztak az elektronikai áruházak, s ezt a trendet a november végi, a karácsonyi hajrát megelőző akciós időszakban sem törte meg az Electro World, illetve a Media Markt. Pedig mindként lánc erősen felkészült a karácsonyi hajrára, írja a Napi Gazdaság.

A Napi áruház-összehasonlításából kiderült, hogy a Media Marktban a karácsonyi slágeraspiráns termékeknél több kategóriagyilkos ajánlat van, mint az Electro Worldben. A dvd-t mindinkább háttérbe szorító Blu-rayben a Media Markt olyan ajánlatot mutatott, ami szinte visszautasíthatatlan. A kategória "belépő ára", vagyis a legolcsóbb eszköz a lánc budaörsi áruházában 49 990 forint, míg az Electro Worldben 79 990. (A két termék természetesen nem összehasonlítható, hiszen más márka, más műszaki tartalommal.) Az ugyancsak slágerterméknek számító netbooknál a Media Marktban a legolcsóbb 69 990 forint volt, míg az Electro Worldben 99 990. A legnagyobb volument generáló lcd-kínálatban mindkét lánc igyekszik igazodni a másikhoz. Kínálatban ránézésre a Media Markt nagyobb portfóliót mutat, de a konkurens is kellően széles skálát vonultat fel. Mindkét cég behozta a led technológiás termékeket, tágítva a kategóriát.

Az lcd-tévék piacán idén még erőteljes árzuhanás várható. Most a 82 centis tévéknél a kereskedők a volument 89-150 ezer forint közötti áron generálják. Nem kizárt, hogy a következő egy-két hónapban a jelenlegi 89 ezres minimumszint alá is mennek, de ez függ attól is, hogy a nagy gyártók milyen választékkal lépnek be a karácsonyi hajrában a led-piacra, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!