A Napi áruház-összehasonlításából kiderült, hogy a Media Marktban a karácsonyi slágeraspiráns termékeknél több kategóriagyilkos ajánlat van, mint az Electro Worldben. A dvd-t mindinkább háttérbe szorító Blu-rayben a Media Markt olyan ajánlatot mutatott, ami szinte visszautasíthatatlan. A kategória "belépő ára", vagyis a legolcsóbb eszköz a lánc budaörsi áruházában 49 990 forint, míg az Electro Worldben 79 990. (A két termék természetesen nem összehasonlítható, hiszen más márka, más műszaki tartalommal.) Az ugyancsak slágerterméknek számító netbooknál a Media Marktban a legolcsóbb 69 990 forint volt, míg az Electro Worldben 99 990. A legnagyobb volument generáló lcd-kínálatban mindkét lánc igyekszik igazodni a másikhoz. Kínálatban ránézésre a Media Markt nagyobb portfóliót mutat, de a konkurens is kellően széles skálát vonultat fel. Mindkét cég behozta a led technológiás termékeket, tágítva a kategóriát.
Az lcd-tévék piacán idén még erőteljes árzuhanás várható. Most a 82 centis tévéknél a kereskedők a volument 89-150 ezer forint közötti áron generálják. Nem kizárt, hogy a következő egy-két hónapban a jelenlegi 89 ezres minimumszint alá is mennek, de ez függ attól is, hogy a nagy gyártók milyen választékkal lépnek be a karácsonyi hajrában a led-piacra, írja a Napi Gazdaság.