1p

18,5 millió dollárért szándékozik eladni internetes méréssel és auditálással foglalkozó részlegét a @plan-t, a DoubleClick.

A vásárló a Reuters szerint a NetRatings lesz, a vételár egy részét részvényekkel más részét pénzzel fedezik.

Ezzel a bejelentéssel egyidőben kötött megállapodás szerint a Nielsen/NetRatings és a @plan kutatórészlegét DARTmail and MediaVisor-ba integrálják, a DoubleClick email és és médiatervező termékeihez.

A NetRatingsnek ez rövid időn belül a második akvizíciója volt, hiszen a múlt hónapban 8,5 millió dollárért szerezte meg a rivális Jupiter Media Metrix „ad measurement” divízióját.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!