Az idei évben az utalványok adómentes értékhatára átlagosan 11 százalékkal nőtt. Az Accor Services számításai szerint ezzel 5-6 százalékot meghaladó mértékben emelkedhet a cég forgalma.
A marketingigazgató a növekedést egyrészt az adómentes határ emelkedésével, másrészt pedig a piacban lévő potenciállal magyarázta. Szerinte még mindig vannak olyan vállalatok, amelyek nem használják a juttatás ezen formáját, az adómentes határ emelésével azonban szívesen igénybe vennék.
A hideg étkezési utalványok adómentes határa ötezer forintra, a melegétel utalványoké pedig tízezer forintra emelkedett 2007. január 1-jétől.
Balázs Krisztián szerint a béren kívüli juttatásként, adómentesen adható utalványokkal a vállalatok éves szinten akár 35 százalékos megtakarítást érhetnek el a bérben történő kifizetéssel szemben.
A melegétel-utalvány használatával a vállalat megtakarításokat generál, a munkavállalók pedig az adómentes juttatás mellett még az egészségmegőrzésben is jelentős előrelépést tesznek a mindennapi meleg ebéddel.