1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Ha próbaképpen is, s csak egyetlen vonalon, de megvalósul a sokak által javasolt, Budapesten belüli vasúti személyszállítás - írja a Magyar Nemzet.

A lap szombati száma szerint már a téli menetrenden dolgoznak a MÁV-Startnál. A vonatosszeállitas.hu oldalon megismerhetők a fontosabb változások.

A menetrendben az szerepel, hogy óránként közlekednek majd Kőbánya-Kispest és Székesfehérvár között a személyvonatok. Ez lesz az első alkalom, hogy egy dunántúli ingavonatnak nem a Déli pályaudvar és nem is valamelyik másik nagy pályaudvar, hanem a pesti oldal fontos csomópontja lesz a végállomása.

A vonatok a székesfehérvári indulás után Gárdonyban, Velencén, Kápolnásnyéken, Baracskán, Martonvásáron, Tárnokon, Érd-felsőn, Budatétényben, Kelenföldön és a Ferencvárosban állnának meg.

Ezzel megvalósul a sokat emlegetett S-Bahn koncepció. Vagyis az, hogy az utasok Budapesten belül vasúttal utazhatnak olyan városrészek között, amelyek nem egy vonal mentén helyezkednek el. A most tervezett járattal az utas Kelenföldről (ami jövőre a 4-es metró végállomása lesz) eljuthat Kőbánya-Kispestre, a 3-as metró végállomására - olvasható a lapban.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!