2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Elsősorban a kelet-európai kereslet élénkülésének köszönhetően a Toyota már az idén elérheti a jövőre tervezett értékesítési céljait.

A világméretekben második, japán autóipari csoport európai igazgatója a genfi autószalon előtt elmondta: az idén 1,22 millió autót terveznek eladni Európában, százezerrel többet a tavalyinál.

Tavaly rekord mennyiségű, 1,124 millió járművet értékesítettek, 17 százalékkal többet a 2005-ösnél.

A vállalat az idén nagy reményeket fűz az új modellekhez és a hibrid autókhoz. A csoport igazgatóságának elnöke arra számít, hogy 2007-ben csoportszinten 9,34 millióra növekszik az értékesítés a tavalyi 8,8 millióról. Ebből 8,4 millió lenne a Toyota márka.

A vállalatcsoport február elején 704 milliárd forintos adózott eredményt jelentett az üzleti éve decemberrel zárult harmadik negyedéről, 7,3 százalékkal többet az egy évvel korábbi 656 milliárd forintnál. Az első üzleti negyedévben 39,2 százalékkal, a másodikban 33,6 százalékkal volt nagyobb az adózott eredmény az egy évvel korábbinál. A lassulás ellenére - amit a gyenge hazai értékesítés és egy amerikai gyárépítkezés induló költsége okozott - az eredmények negyedévi rekordot jelentenek.

A tavaly márciussal zárult, előző üzleti évében a Toyota adózott eredménye 2,263 billió forint volt, 17 százalékkal több az előző évi 1,932 billiónál.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!