2p

Újabb állomásához érkezett a Gillette márciusban piacra dobott termékcsaládjának kampánya. Május 7-től internetes szépségversenyt hirdetett a márka és Magyarország legszebben borotvált férfiarcát keresik.

A Gillette Fusion Arca versenyre június 10-ig nevezhetnek a férfiak. A regisztrációhoz elég egy fotót küldeni a márkasite-ra. A magazinok szerkesztőnőiből, főszerkesztőnőiből álló zsűrit Kapócs Zsóka vezeti, a nyertes három évre elegendő arcápolási csomagot nyer.

Az internetes népszerűsítő kampány mellett májusban a borotva pengéinek számára utalva egy hatfős hosstess csapat járja majd az ország szórakozóhelyeit és bevásárlóközpontjait, s ösztönöz a játékban való részvételre. A termék promotálása január végén indult, azóta folyamatosan láthatók a televíziós szpotok és a változó üzenetű banner hirdetések.

Nyáron a kampány szünetelni fog, mivel a szezonális termékek reklámjára helyezi a vállalat a hangsúlyt, tudtuk meg Papp Andrástól, a Procter & Gamble RSC Kft.-nél a márka külkapcsolatokért felelős vezetőjétől. A néhány hónapja történt termékbevezetés várakozáson felüli sikerrel zajlik, a kampányt a most futó szépségverseny eredményhirdetése után szeptemberben folytatják.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!