A Gillette Fusion Arca versenyre június 10-ig nevezhetnek a férfiak. A regisztrációhoz elég egy fotót küldeni a márkasite-ra. A magazinok szerkesztőnőiből, főszerkesztőnőiből álló zsűrit Kapócs Zsóka vezeti, a nyertes három évre elegendő arcápolási csomagot nyer.
Az internetes népszerűsítő kampány mellett májusban a borotva pengéinek számára utalva egy hatfős hosstess csapat járja majd az ország szórakozóhelyeit és bevásárlóközpontjait, s ösztönöz a játékban való részvételre. A termék promotálása január végén indult, azóta folyamatosan láthatók a televíziós szpotok és a változó üzenetű banner hirdetések.
Nyáron a kampány szünetelni fog, mivel a szezonális termékek reklámjára helyezi a vállalat a hangsúlyt, tudtuk meg Papp Andrástól, a Procter & Gamble RSC Kft.-nél a márka külkapcsolatokért felelős vezetőjétől. A néhány hónapja történt termékbevezetés várakozáson felüli sikerrel zajlik, a kampányt a most futó szépségverseny eredményhirdetése után szeptemberben folytatják.
Menedzsment Fórum