Néhány éve Amerikában és Európában is a "nagy doboz" áruházakat egy új koncepció alapján épülő kereskedelmi központok váltják fel. Ezek egyszintesek, utcákra tagoltak és a parkolóval egy szinten állnak. A Market Central az AIG/Lincoln európai piacra kifejlesztett, úgynevezett "power center" (Angliában "retail park") típusú regionális és városi bevásárló központjainak márkaneve, amely a kereskedelmi fejlesztések új generációját képviseli (elsőként a Market Central Da Vinci épült meg Olaszországban).
A komplexum a különböző kereskedések és boltok nagy választékát nyújtja majd, a nagy alapterületű (például Tesco, Praktiker) áruházaktól kezdve, a divatüzletek és szakáruházak során át, a kisebb kávézókig és éttermekig. Az MC Ferihegyhez 1550 parkoló csatlakozik és mintegy ezer új munkahelyet teremt. A második ütemben egy 20 ezer négyzetméteres irodaház épül a területen, amelyhez egyébként közel fekszik az Airport Business Park, amely szintén az AIG/Lincoln Hungary fejlesztése volt.
Az AIG/Lincoln céget 1997-ben alapította stratégiai társulásként a New York-i AIG Global Real Estate Investment Corporation és a dallasi székhelyű Lincoln Property Company. Barcelonai, berlini, budapesti, milánói, moszkvai, prágai és varsói irodái jelenleg 2,1 millió négyzetméternyi létesítmény fejlesztését és üzemeltetését végzik. A magyarországi projektjeinek (Airport Business Park, IP West, Alkotás Point, M1 Business Park, Haller Kert, Campus M, Infopark, Market Central Miskolc) összértéke 125 milliárd forint.