A sikeres újdonságok azt mutatják, hogy bár a jelenlegi gazdasági helyzetben a lakosság többsége nehezebben tartja fenn fogyasztási szintjét, mégis vannak lehetőségek az értékesítés bővítésére. A növekedés egyik legfontosabb eszköze az innováció.
A Mai Piac és a Nielsen közös „Sikertermék” kutatása az idén is az elmúlt év legeredményesebb termékbevezetéseit tárta fel, mind az élelmiszerek, mind a vegyi áruk között, mely során 27 vállalat részesült elismerésben, áll a Nielsen közleményében.
"A sikeres innovátorok bizonyítják, hogy növelhető az értékesítés és a piaci részesedés, javítható az árrés szerkezete, ahogyan a vállalatok stratégiai pozíciója is megvédhető. Léteznek olyan a világon és Magyarországon is érvényes trendek, amelyek egész kategóriák növekedését segítik elő. A Nielsen globális kutatása alapján ilyenek az egészséges életmódra, a kényelemre törekvés illetve az igény a kedvező áron kínált minőségre” - közölte Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen igazgatója.
A díjazottak közt szerepel többek közt a Theodora Kékkúti ízesített ásványvíz, a tejcsokoládés Pöttyös Óriás Túró Rudi, a Dove Summer Glow testápoló és a kakaós Győri Édes Jó reggelt keksz.