2p

Az elmúlt év legsikeresebben bevezetett, új élelmiszereiről és háztartási vegyi termékeiről szavaztak a kereskedők. A nagy láncok és kisebb kereskedelmi vállalkozások, valamint független üzletek értékesítési vagy beszerzési vezetőit, és reszortosait kérdezték meg a Nielsen piackutató vállalat munkatársai a Mai Piac című kereskedelmi magazin megbízásából.

A sikeres újdonságok azt mutatják, hogy bár a jelenlegi gazdasági helyzetben a lakosság többsége nehezebben tartja fenn fogyasztási szintjét, mégis vannak lehetőségek az értékesítés bővítésére. A növekedés egyik legfontosabb eszköze az innováció.

A Mai Piac és a Nielsen közös „Sikertermék” kutatása az idén is az elmúlt év legeredményesebb termékbevezetéseit tárta fel, mind az élelmiszerek, mind a vegyi áruk között, mely során 27 vállalat részesült elismerésben, áll a Nielsen közleményében.

"A sikeres innovátorok bizonyítják, hogy növelhető az értékesítés és a piaci részesedés, javítható az árrés szerkezete, ahogyan a vállalatok stratégiai pozíciója is megvédhető. Léteznek olyan a világon és Magyarországon is érvényes trendek, amelyek egész kategóriák növekedését segítik elő. A Nielsen globális kutatása alapján ilyenek az egészséges életmódra, a kényelemre törekvés illetve az igény a kedvező áron kínált minőségre” - közölte Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen igazgatója.

A díjazottak közt szerepel többek közt a Theodora Kékkúti ízesített ásványvíz, a tejcsokoládés Pöttyös Óriás Túró Rudi, a Dove Summer Glow testápoló és a kakaós Győri Édes Jó reggelt keksz.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!