Az 57,7 kilométer hosszú autópálya szakaszt a nyertesnek 2018. május 15-ig kellett volna üzemeltetnie.
A Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium – mint az ajánlatkérő irányító szerve, továbbá mint a beszerzés forrását biztosító Útpénztár fejezeti kezelésű előirányzat felett rendelkező szervezet - 2010. április 20-án levelet küldött a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központnak. Ebben közölte, hogy az ajánlattételi határidő lejártát követően felmerülő lényeges körülményekre tekintettel az eljárás eredménytelen. A körülmények változása miatt ugyanis az eljárás megindításakor kitűzött cél nem valósítható meg.
Az ajánlattételi határidő lejártát követően felmerült lényeges körülmények közé tartozik az, hogy az üzemeltetési feladatok ellátási központjának - az üzemmérnökségnek - az építése legalább másfél évet késik. Bizonytalan az is, hogy mikor kezdhető meg a Tisza-híd üzembe állítása, késik továbbá a kéthalmi pihenő építése.
MTI/Menedzsment Fórum
Késés miatt eredménytelen az M43-as üzemeltetési tendere
A munkálatok késedelme miatt a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ eredménytelennek nyilvánította az M43 autópálya Szeged-Makó-Csanádpalota/Nagylak közötti szakaszának közútkezelésére kiírt gyorsított tárgyalásos közbeszerzést - a hirdetmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.