3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mégsem nyitja meg kapuit idén karácsonyra a Premier Outlets Center szomszédságában épülő M1 Outlet Center. A késést műszaki jellegű okokkal és a stratégiai partner kiválasztásával indokolta a fejlesztő FTB Invest Kft.

Célegyenesbe került az idei év egyik legnagyobb fejlesztése, az M1 Outlet Center építése. Ám a korábbi tervekkel ellentétben idén már nem, csupán 2008 kora tavaszán nyitja meg kapuit a vásárlók előtt.  Az outlet-pláza létesítmény Budaörsön, az "Outlet-városban" található, közel az M1-es autópálya kivezető szakaszához. Az előrejelzésekkel szemben a 2007 novemberi nyitás műszaki-jellegű okok, illetve a megfelelő stratégiai partner kiválasztása miatt módosult 2008 tavaszára. Az épületet tulajdonló és fejlesztő FTB Invest Kft. stratégiai megállapodást kötött a CPB Hungária Kft.-vel, így Közép-Kelet-Európa egyik outlet-újdonsága nemzetközivé válhat, állítja sajtóközleményében az FTB.

"Az M1 Outlet Center megvalósításával olyan pozíció jön létre, amely gazdagabb erőforrásokkal és hatékonyabb összhanggal fogja át ezen újfajta projektet, mind a magyar, mind az európai piacon" - fogalmazott a két társaság stratégia partnerségével kapcsolatban Tamás László, az FTB Invest Kft. vezérigazgatója. Hozzátette, hogy a megállapodás kiemelkedő lehetőséget, tapasztalatot és kihívást jelent a megbízott CPB Hungária Kft.-nek a bérbeadás, a projektvezetés, a brandmenedzsment és a Nyugat-Európában ismert, viszont Magyarországon eddig ismeretlen vagy kevésbé ismert márkák bevezetésének területén.

Az új, a fejlesztő által pláza jellegű outlet centerként aposztrofált létesítményben többek között a Gucci, a Doxa, az Edox, a Cornavin, a Dolce & Gabbana, a Prada (kiegészítők) és az Escada márkák is helyet kapnak, zömében multibrand üzletekben. De a világmárkák mellett eddig Magyarországon nem ismert európai brandek és "A" kategóriás márkák is megtalálhatók lesznek.

A pláza jellegű outlet pedig azt jelenti, hogy egyesítik az outlet vásárlás előnyeit a bevásárlóközpont nyújtotta kényelemmel. Az épület eddig az outleteknél nem, vagy csak igen ritkán alkalmazott zárt felépítményi technológiát használja, így minden évszakban az időjárástól függetlenül "felhőtlenül" vásárolhatunk.

A beruházás outlet jellegével kapcsolatban Szebenyi Miklós, a szomszédos Premier Outlets Center (POC) igazgatója korábban az mfor.hu-n kritikával élt. A vezető véleménye szerint jóval inkább sikeres lehet a létesítmény bevásárlóközpontként, mint outletként. Legfőbb érvként azt hozta fel a szakértő, hogy a multibrand üzletekben kérdéses, mekkora termékportfolió bemutatására lesz lehetőség.A POC sem tétlenkedett az idei esztendőben, az outlet utolsó, harmadik fázisának átadására november közepén kerül sor.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!