Az AOL Time Warner úgy tűnik kezdi magát összeszedni, és az online részleg problémáit a hagyományos területen működő divíziók jócskán ellensúlyozták. A cég értékesítései 6 százalékkal nőttek, a bázisidőszaki 10,2 milliárd dollárral szemben így 10,2 milliárdot realizált az AOL.
A vállalat nettó bevételei 1,06 milliárd dollárra rúgtak, amely részvényenként 23 centet jelentenek. Egy évvel ezelőtt a cég 396 millió dollárt, azaz részvényenként 9 centet ért el.
A nyereség látványos javulása mögött szigorú költségcsökkentési program áll. Eközbe a vezérigazgató Richard Parsons számos eszközt értékesített. A cég így az elmúlt időszakban 3,8 milliárd dollárral tudta csökkenteni meglehetősen tetemes adósságállományát.
Két és félszeres nyereség az AOL Time Warnernél
AOL Time Warner a világ elsőszámú médiabirodalma 2001 óta a legjobb negyedévét produkálta, a cég megduplázta nyereségét.