2p

Az Amerikai Családok Szövetsége befejezte két évig tartó bojkottját a Ford ellen, melyet még az autógyár melegeknek szóló reklámjai miatt kezdett. 2005-ben abból pattant ki a tiltakozás, hogy a Ford melegeknek szóló honlapokon és újságokban hidette autóit. - írja a Brandweek.

Korábban a konzervetív szervezet a Fordot tekintette a meleg életmódot leginkább népszerűsítő vállalatnak, mostanra azonban szerintük az autógyár teljesítette azokat a feltételeket, melyeket még 2006-ban szabtak. A Ford és a szervezet vezetői már hónapok óta tárgyaltak a bojkott befejezéséről.

Néhány Ford-kereskedő - főleg a déli államokban - arra panaszkodott, hogy a tiltakozás befolyásolja eladásaikat. A tiltakozó szövetség vezetője szerint a Forddal kötött megállapodás négy fő pontot tartalmaz: elsőként az autógyárnak abba kell hagynia a hirdetést a melegeknek szóló médiumokban, másrészt nem szervezhetnek újabb promóciókat, adománygyűjtéseket a meleg szervezeteknek. Ezenkívül a Ford nem biztosíthat járműveket a melegaktivistáknak, például a melegfelvonulásokon sem használhatnak Fordokat.

A Ford az egész világon kénytelen lesz csökkenteni kiadásait a gyenge amerikai eladások miatt, a tavlyi évben 13,6 százalékkal kevesebb gépkocsit adott el a cég, mint egy évvel korábban. A cég reklámkiadásai csökkentek az elmúlt években: tavaly a 2005-ös szinte esett vissza a reklámköltés, bár ebben nincsenek benne az online reklámok.

Egy melegeknek szóló autós weblap alapítója szerint felháborító, hogy az Amerikai CSaládok Szövetsége elrettenti reklámozóikat.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!