3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Május 10-11-én, a Millenáris Parkban zajlik "A fogyasztók forradalma" alcímmel a második IMA Konferencia, amelynek témája a rohamosan változó fogyasztói magatartás. A konferencia legfontosabb kérdései: Kik azok a "forradalmárkák"? A fogyasztói forradalom mérhető? Hamarosan TV 2.0-t írunk? Keresőmarketing: jövőre nálunk is a teljes reklámköltés 60%-át teszi ki? Szóbeszéd-alapú marketinggel masírozunk vissza az őskorba? Web 2.0: gerillák, és vírusok?

Nyitó előadást Norman T. Johnston, Európa első számú interaktív ügynöksége, a Modem Media ügyvezetője tart. Az Arcus Interactive Group és a Figyelő Konferenciák által rendezett IMA Konferenciára többszáz vezető marketingest várnak Magyarországról, és a régióból.

A hatalmas információs nyomás teremtette extrém terepen a forradalmian megváltozó fogyasztók már tudatosan keresnek az őket célbavevő ajánlatok között. A központi kommunikációt személyes forrásokból származó beszámolókkal vetik össze, nem félnek hangjukat hallatni, ha elégedetlenek egy termékkel vagy szolgáltatással - és ezt a hangot egyre többen meg is hallják. A legújabbkori online, interaktív eszközök segítségével a fogyasztók visszavonhatatlanul magukhoz ragadták a kezdeményezést.

Ehhez a tendenciához a marketingkommunikációs szakembereknek is alkalmazkodniuk kell. A második IMA (Interaktív Marketing) Konferencián a felhasználói viselkedés forradalmi változásaira adható válaszokat neves nemzetközi előadógárda adja meg.

A nyitó előadást Európa vezető interaktív ügynöksége, a Modem Media ügyvezető igazgatója, Norman T. Johnston tartja: a web 2.0 fogalmát, és legfontosabb területeit mutatja be (blogok, keresés, kép- és videomegosztás, wiki, társas hálózatok, virtuális élet, stb.). Paul Marsden, a London School of Economics kutatója, a WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) és a VBMA (Viral and Buzz Marketing Association) tanácsadója a szóbeszéd alapú marketing eszközeivel és esettanulmányaival érkezik az IMA Konferenciára. TV 2.0 címmel, az interaktív tévézés evolúciójáról Anthony Rhind, a Media Contacts Global londoni stratégiai vezetője ad elő.

A konferencia további témái: az üzleti blogolás értékei, keresőmarketing, a "forradalmi fogyasztó" természetrajza, sztárság az interneten, digitális tévézés, online közösségek és márkakommunikáció, gerillamarketing, CSR és interaktivitás.

A konferencia helyszínén, a Millenáris Parkban bluetooth-os konferencia-technológia, formatervezési díjas webterminálok, számítógép-múzeum, és további interaktív élmények várják a konferencia résztvevőit.

A hazai blogoszféra prominens bloggerei folyamatos élő tudósításban számolnak be a konferencia előadásairól, és a szünetekben készült videóinterjúkat a konferencia blogján teszik közzé.

További információ az IMA konferenciáról, és regisztráció.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!