1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nemzetközi kormányszintű egyeztetések kezdődtek arról, hogy Magyarország miként kapcsolódhat be a területén áthaladó két szupergyors vonathálózatba - írta a pénteki Világgazdaság.

A lap úgy tudja, hogy a nyomvonaltervek már elkészültek. A Franciaországból Szlovénián át érkező, Gyékényesnél belépő vonal Kaposvár és Dombóvár érintésével érne el Budapestig. A másik, északi vonal a salzburgi kiindulópontú, nagy sebességű hálózat Bécsen és Pozsonyon keresztüli meghosszabbítása lenne, szintén budapesti végponttal - olvasható a cikkben.

A lap információit megerősítve Heinczinger István, a MÁV Zrt. vezérigazgatója elmondta: Magyarország a dél és észak felől érkező nagy sebességű hálózathoz is csatlakozni kíván.

Ezeken a vonalakon 200, de inkább 250 kilométeres óránkénti sebesség elérése a cél.

"Ehhez már új pályát kell építeni" - hangsúlyozta a Világgazdaságnak a vezérigazgató, utalva arra az uniós előírásra, mely szerint a nagy sebességű vonatok pályáját nem keresztezheti más sín vagy út. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!