Augusztusban jelent meg először a Sanoma készítésében a kívül-belül megújított „One” című magazin, amelyet a Vodafone előfizetői kapnak kézhez minden hónapban. Az E.On Hungária „E.On Világ” márkamagazinja pedig egy vállalaton belülre készülő dolgozói kiadvány, amelyet az energiaszolgáltató munkatársai szeptemberben olvashatnak. Mindkét magazin esetében a Sanoma Budapest gondozza a teljes magazinkészítési és -kiadási folyamatot.
„A One című Vodafone-magazin egy már létező kiadvány, amelyet most tartalmilag és vizuálisan is megújítunk. Az a célunk, hogy a márkamagazint, valamint a magazin online verzióját és hírlevelét magas színvonalon üzemeltessük, és a célcsoport egy ténylegesen hasznos, szórakoztató magazint kapjon a kezébe, illetve érjen el a weben” - nyilatkozta a tender elnyerésekor Ritter Tamás, a Sanoma Budapest Marketing Partnership igazgatója.
Az ősszel megjelenő „E.On Világ” az E.On Hungária csoport elsőszámú kommunikációs eszköze lesz, amely eléri a vállalat valamennyi munkatársát. „Az E.ON Hungária csoport munkatársi újságja központi szerepet kap a vállalat belső kommunikációs tevékenységében, a cégcsoport munkatársainak integrálásában, vagyis a vállalati kultúra alakításában” - nyilatkozta Ritter Tamás.
A Sanoma a márkamagazinok elkészítéséhez teljes szakember-gárdát biztosít, így szerkesztőket, szakújságírókat, művészeti vezetőket, tördelőket, fotósokat, olvasószerkesztőket, csakúgy, mint a komplett piackutatási és a nyomdai hátteret, áll a társaság közleményében.
„Anyacégünknek harmincéves nemzetközi márkamagazin-készítési tapasztalata van, ismerjük a trendeket, a változó médiafogyasztási szokásokat. Pontosan tudjuk, mi az, ami működik, és mi az, ami nem” – közölte Kricsfalussy Ákos projectvezető.