2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Vodafone Magyarország mobilszolgáltató vállalat és az E.On Hungária egyaránt a Sanoma Budapestet bízta meg márkamagazinjaik elkészítésével. A kiadó hat éve működő Márkamagazin üzletága ezzel újabb két fontos tendert nyert el.

Augusztusban jelent meg először a Sanoma készítésében a kívül-belül megújított „One” című magazin, amelyet a Vodafone előfizetői kapnak kézhez minden hónapban. Az E.On Hungária „E.On Világ” márkamagazinja pedig egy vállalaton belülre készülő dolgozói kiadvány, amelyet az energiaszolgáltató munkatársai szeptemberben olvashatnak. Mindkét magazin esetében a Sanoma Budapest gondozza a teljes magazinkészítési és -kiadási folyamatot.

„A One című Vodafone-magazin egy már létező kiadvány, amelyet most tartalmilag és vizuálisan is megújítunk. Az a célunk, hogy a márkamagazint, valamint a magazin online verzióját és hírlevelét magas színvonalon üzemeltessük, és a célcsoport egy ténylegesen hasznos, szórakoztató magazint kapjon a kezébe, illetve érjen el a weben” - nyilatkozta a tender elnyerésekor Ritter Tamás, a Sanoma Budapest Marketing Partnership igazgatója.

Az ősszel megjelenő „E.On Világ” az E.On Hungária csoport elsőszámú kommunikációs eszköze lesz, amely eléri a vállalat valamennyi munkatársát. „Az E.ON Hungária csoport munkatársi újságja központi szerepet kap a vállalat belső kommunikációs tevékenységében, a cégcsoport munkatársainak integrálásában, vagyis a vállalati kultúra alakításában” -  nyilatkozta Ritter Tamás.

A Sanoma a márkamagazinok elkészítéséhez teljes szakember-gárdát biztosít, így szerkesztőket, szakújságírókat, művészeti vezetőket, tördelőket, fotósokat, olvasószerkesztőket, csakúgy, mint a komplett piackutatási és a nyomdai hátteret, áll a társaság közleményében.

„Anyacégünknek harmincéves nemzetközi márkamagazin-készítési tapasztalata van, ismerjük a trendeket, a változó médiafogyasztási szokásokat. Pontosan tudjuk, mi az, ami működik, és mi az, ami nem” – közölte Kricsfalussy Ákos projectvezető.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!