4p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A főváros közeli M1 Outlet Center, valamint a polgári lehajtó mellett épült M3 Outlet Center is óriási nyitási akciókkal és egész napos programokkal várja hétvégén a vásárlás szerelmeseit. Utóbbi az első olyan bevásárló falu, amely Budapest vonzáskörzetén kívül került. Mfor.hu háttér.

Indul a vásár (Mfor-montázs)

Az outlet és bevásárlóközpont koncepciót ötvöző M1 Outlet Center és a Premier Outlets Centert (POC) is fémjelző GVA Robertson első, Budapest vonzáskörzetén kívül eső beruházása, az M3 Outlet Center is május 17-re tette megnyitó rendezvényeit. Az M1, amely korábban őszre tervezte a nyitást, végül idén április közepe óta várja a látogatókat. „A bérlők kifejezett kérésére nyitottuk április 10-én” tájékoztatta az mfor.hu-t dr. Breznay Attila, a beruházás ingatlanfejlesztéséért felelős kft. vezérigazgató-helyettese.

A vezető elmondta, a bérbe adott üzletek 40 százaléka már egy hónapja várja a vásárlókat, szombattól pedig már a helyiségek 75 százaléka nyitva lesz, ezért nyitási fesztivált tartanak. A programok között egész napos gyerekrendezvények és több koncert (Gáspár Laci, United, Sugarloaf, Back II Black) is szerepel. Az üzletek - az outletekben szokásos kedvezményeken túl - további, akár 30-50 százalékos árengedményekkel készülnek a látogatói rohamra.

Megnyitottak

Az M1 a fesztivált követő szombatokon is számos kedvezménnyel, és tárgynyeremény sorsolással csalogatja majd vevőit. A vezető reményei szerint őszre eléri a kétszintes komplexum a 90-100 százalék körüli kihasználtságot, amelyet újabb egész napos fesztivállal akarnak megünnepelni.

„Gondosan ügyelünk arra, hogy a termék-szolgáltatás arány megfelelő legyen” – magyarázta dr. Breznay Attila. A klasszikus outlet-koncepcióval szakító M1-ben, multibrand üzletekben kínálják többek között a Prada, a Burberry, a Gucci vagy a Versace modelljeit. Érdekesség, hogy egy nagyobb alapterületű CBA és egy Drogerie Markt, az emeleten pedig négyszáz négyzetméteres játszóház kapott helyet.

A vidékiekre is gondoltak

A GVA Robertson a vidékben látott fantáziát, ezért a fővárostól távolabb, a polgári lehajtónál nyitja meg a hétvégén legújabb outletjét. „Az M3 Outlet Center hasonló szerepet tölt be Kelet-Magyarország és a szomszédos országok lakóinak életében, amit a parndorfi outlet jelentett sokáig az ország nyugati részén élőknek. A bérlői összetétel kialakításával az M3 Outlet Centerben ugyanolyan magas minőségű szolgáltatások, és áruválaszték várja a vásárlókat, mint a Budapest határában üzemelő Premier Outlets Centerben” – mondta Tilki Róbert, az Outlet Centert üzemeltető GVA Robertson ügyvezető igazgatója.

„A továbbiakban az árgarancia fenntartása, ami minimum 30, de akár 70 százalékkal olcsóbb árakat biztosít a vásárlók részére a márkaboltok áraihoz képest, és az induló márkaválaszték további bővítése lesz a feladatunk. Terveink szerint vevőink olyan márkákkal is találkozhatnak az outletben, amelyek jelenleg még nem rendelkeznek képviselettel Magyarországon. ” – tette hozzá az ügyvezető.

Az M3 Outlet is egész napos programokkal (Danubius rádió élő adás) várja a környező megyék és a határon túli települések lakóit. Mindamellett, hogy a termékekhez, a márkaboltokénál 50-70 százalékkal alacsonyabb áron juthatnak hozzá a vásárlók, további extra (30-70 százalékos) árkedvezménnyel, „egyet fizet kettőt kap” akciókkal és egyéb rendkívüli ajánlatokkal találkozhatnak május 17-től az új bevásárló faluban. 

Világmárkák itt is, ott is

A bérlők között szinte kizárólag világszerte elismert és keresett márkákat találunk: az M3 Outlet Centerben a Benetton, Levi’s, Puma, Triumph, Retro, J. Press, Budmil, Garret, Converse, Gant, Oui, Fila és Replay mellett üzletet nyitott a Nike, Champion, Columbia, Grey Stone, Office Shoes és a Cross is.

A bérlői mix kialakítását piackutatás előzte meg, a bérlőket a GVA kereste meg. Az AC Nielsen piackutatása szerint a kelet-magyarországi fogyasztók főként a sportruházati termékek (58 százalék) illetve a cipők (52 százalék) iránt fogékonyabbak, így az ilyen profilú üzletek többségben vannak. Az első ütemében 13 ezer négyzetméteren nyitó outlet kezdeti kihasználtsága – hasonlóan a biatorbágyi POC-hoz - mintegy 65 százalékos, a bérbeadások év végére érhetik el a 100 százalékot.

Istvánko Viktória 

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!