A hazai társaság nem kampányszerűen jut fejlesztési pénzekhez az anyacégtől, hanem folyamatosan költhet évi egy-kétmilliárd forintot újabb éttermekre és a meglévők átalakítására - közölte Radek Janalík.
Magyarországon 2006-ban 1,5, 2007-ben 2,0, 2008-ban pedig 2,5 milliárd forintot fordíthatnak fejlesztésre. A magyar ügyvezető kiemelte: hosszú évek lejtmenete után az utóbbi két évben a kontinensen kiemelkedően lendületes növekedést mutatott fel a McDonald’s, az európai éttermek a céges átlagnál jövedelmezőbben működnek.
Európa adja manapság a csoport teljes bevételének 35 százalékát, miközben ebben a térségben csak a globális étteremszám 20 százaléka található.
A rövid távú boom csak Európa egészét tekintve igaz, Magyarországon az utóbbi öt-hét évben szinte folyamatos volt a két számjegyű bővülés – emelte ki Radek Janalík. Európai szinten ott vagyunk az öt leggyorsabban fejlődő ország között - áll a Világgazdaság cikkében.