Az igazgatósági tag hangsúlyozta, hogy folyamatosan figyelik az egyes ügyfélszolgálati irodáik forgalmát, s szükség esetén újabbakat nyitnak. Törekszenek arra is, hogy az eltérő méretű településeken, a helyi igényekhez igazodjon az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása.
A tájékoztatót összekötötték a budapesti, Batthyányi téri ügyfélszolgálati iroda bemutatásával, ahol bejelentették, hogy a társaságcsoport ügyfélszolgálati imázskampányt indított.
Boross Norbert kommunikációs igazgató leszögezte, hogy célszerűnek tartják a személyes kapcsolattartást, előnyben részesítik ezt a módszert a telefonos call centerekkel szemben.
Az Elmű-Émász csoport nemrég 35 kistérségi fiókirodával bővítette ügyfélszolgálati irodáinak számát. Három helyen, az Europarkban, az Árkád üzletközpontban és a Batthyányi téren a Fővárosi Gázművek Zrt.-vel közösen működtetik az ügyfélszolgálati irodát.
Az ügyintézést segíti, hogy a nyár óta az interneten keresztül előzetesen időpontot lehet egyeztetni a személyes ügyintézéshez. A cégcsoportnak mintegy kétmillió lakossági ügyfele van, akik évente 6,5 millió alkalommal fordulnak a szolgáltatóhoz írásban, telefonon vagy személyesen.