A mobil hang-és adatszolgáltatásokat nyújtó Pannon ma új javaslatokat terjesztett elő házon belül a cég személyi költségeinek 1,9 milliárd forintos csökkentésére, amellyel egy időben konzultációkat kezdeményez dolgozóival. A javaslat a Pannon 2010-re vonatkozó, 3 milliárdos költségcsökkentési stratégiájának része. A lépés várhatóan megközelítőleg 200 munkatársat és 50 egyéb, nem pannonos alkalmazottakkal betöltött pozíciót érint majd, közölte a vállalat.
Az így keletkező megtakarításokat a termék- és szolgáltatás-fejlesztésre fordított befektetések szinten tartására, illetve növelésére fordítja a cég, különös tekintettel a mobil szélessávra és a jövőbeli LTE hálózatokra, valamint arra, hogy az ügyfeleknek elsőrangú ár-érték arányú termékeket nyújthassanak.
Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója kifejtette: "A Pannonnak rugalmasabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá kell válnia. Működésünk átalakításával gyorsabban válhatunk hang- és szöveg-alapú szolgáltatásokat nyújtó vállalatból vezető, innovatív mobil hang-, adat- és internet-szolgáltatóvá. A költségek csökkentésére, a termelékenység maximalizálására és a befektetéseink hangsúlyának a mobil szélessávra való áthelyezésére irányuló döntésekkel jobban kielégíthetjük ügyfeleink igényeit és nagyobb ütemű, fenntartható növekedést érhetünk el."
"Tudatában vagyunk annak, hogy a döntés nehéz, és körültekintő lépéseket teszünk annak érdekében, hogy közvetlen, mindenkit érintő és nyílt konzultációt folytassunk dolgozóinkkal. Az érintett alkalmazottak olyan végkielégítési csomagot kapnak, amellyel elismerjük a Pannonnál végzett munkájukat. Emellett gondoskodunk arról, hogy outplacement szolgáltatások segítségével megfelelő támogatást kapjanak a munkakereséshez" - mondta el a cég vezetője.
A világ egyik legnagyobb mobilszolgáltatója, a Telenor Csoport részeként a Pannon továbbra is hosszú távra elkötelezett magyarországi beruházó marad, áll a közleményben.
Menedzsment Fórum