1p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A világ egyik legnagyobb gyorsétterem-lánca a Kentucky Fried Chicken jelentős globális kampányba kíván fogni. A KFC tervei szerint 200 millió dollárt költenének a kampányra.

A vállalat szóvivője úgy nyilatkozott az ügy kapcsán, hogy a KFC feltett szándéka a forgalom növelése, amelynek egyik módja természetesen a marketing tevékenység aktivizálása. Arról ugyanakkor nem közölt adatokat a cég, hogy mely ügynökségek részvételével képzeli el a munkát.

Az adage.com értesülései szerint két ügynökség jöhet számításba - akik esetleg mindketten megbízást kapnának - az Omnicomhoz tartoró BBDO, illetve az Interpublic csoport tagja a Foote, Cone & Belding.

A BBDO a KFC-t 2000 év végén kapta meg, amely korábban a KFC testvérmárkáját, a Pizza Hut-ot népszerűsítette. Magyarországon mindkét márkát a Bates Saatchi & Saatchi kezelte.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!