1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ egyik legnagyobb gyorsétterem-lánca a Kentucky Fried Chicken jelentős globális kampányba kíván fogni. A KFC tervei szerint 200 millió dollárt költenének a kampányra.

A vállalat szóvivője úgy nyilatkozott az ügy kapcsán, hogy a KFC feltett szándéka a forgalom növelése, amelynek egyik módja természetesen a marketing tevékenység aktivizálása. Arról ugyanakkor nem közölt adatokat a cég, hogy mely ügynökségek részvételével képzeli el a munkát.

Az adage.com értesülései szerint két ügynökség jöhet számításba - akik esetleg mindketten megbízást kapnának - az Omnicomhoz tartoró BBDO, illetve az Interpublic csoport tagja a Foote, Cone & Belding.

A BBDO a KFC-t 2000 év végén kapta meg, amely korábban a KFC testvérmárkáját, a Pizza Hut-ot népszerűsítette. Magyarországon mindkét márkát a Bates Saatchi & Saatchi kezelte.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!