A vállalat szóvivője úgy nyilatkozott az ügy kapcsán, hogy a KFC feltett szándéka a forgalom növelése, amelynek egyik módja természetesen a marketing tevékenység aktivizálása. Arról ugyanakkor nem közölt adatokat a cég, hogy mely ügynökségek részvételével képzeli el a munkát.
Az adage.com értesülései szerint két ügynökség jöhet számításba - akik esetleg mindketten megbízást kapnának - az Omnicomhoz tartoró BBDO, illetve az Interpublic csoport tagja a Foote, Cone & Belding.
A BBDO a KFC-t 2000 év végén kapta meg, amely korábban a KFC testvérmárkáját, a Pizza Hut-ot népszerűsítette. Magyarországon mindkét márkát a Bates Saatchi & Saatchi kezelte.
Kétszázmilliós hirdetés csirkeszárnynak
A világ egyik legnagyobb gyorsétterem-lánca a Kentucky Fried Chicken jelentős globális kampányba kíván fogni. A KFC tervei szerint 200 millió dollárt költenének a kampányra.