Az új személygépkocsik piacán a legnagyobb részesedéssel továbbra is a Suzuki rendelkezik, bár az egy évvel korábbi szinthez képest részesedése 1,2 százalékkal 17,1 százalékra csökkent. Az első negyedévben a cég 6 967 személygépkocsit értékesített.
A második az Opel lett, eladásai 3,5 százalékkal 4 641-re csökkentek ugyan piaci részesedését 0,1 százalékkal növelni tudta. A harmadik helyen a Ford végzett 4 518 eladott autóval, ami 11,7 százalékos növekedést jelent 2007 első negyedévéhez képest. Piaci részesedése 9,5 százalékról 11,1 százalékra emelkedett.
A negyedik helyen álló Volkswagen piaci részesedése 0,6 százalékkal 8,6 százalékra emelkedett, eladásait három százalékkal 3 502 darabra emelte.
A francia márkák eladásai és piaci részesedései is csökkentek az első negyedévben. A Citroen 21,4 százalékkal (1 218 darab), a Peugeot 11,4 százalékkal (1 765 darab), a Renault pedig 24,7 százalékkal (1 371 darab) kevesebb autót adott el. A Citroen piaci részesdése 3,7 százalékról három százalékra, a Peugeot-é 4,7 százalékról 4,3 százalékra, a Renault-é pedig 4,3 százalékról 3,4 százalékra csökkent.
A prémiummárkák közül a Saab növekedett a legnagyobb mértékben, 128 eladott autóval 66,2 százalékos növekedést ért el. A Mercedes, a BMW és az Audi egyaránt növekedést könyvelt el 35,4, 29,1 és 0,2 százalékos bővüléssel. A legnagyobb arányú növekedést a MINI érte el, 27 autót adott el, ez nyolcvan százalékos növekedést jelentett.
Miközben a személygépkocsik értékesítése csökkent, addig a 3,5 tonnánál kisebb tömegű haszongépjárművekből 16,9 százalékkal többet, 6 065 darabot adtak el az első negyedévben, míg a 3,5 tonnánál nehezebb haszonjárművek eladásai 7,1 százalékkal 1 851 darabra nőtt. Az új buszok értékesítése húsz darabbal 53,5 százalékos csökkenést mutatott.