Az új személygépkocsi piacon a legnagyobb részesedéssel (18,2 százalék) továbbra is a Suzuki rendelkezik. Részesedése 0,8 százalékponttal emelkedett, mert tavaly 32 274 darab gépkocsit értékesítettek, ami az átlag alatti, 1,1 százalékos csökkenés. A második Opel részesedése 11,4 százalék maradt, miután értékesítése 6,3 százalékkal 20 149 darabra csökkent. A harmadik a Ford 18 334 darabbal, ez négy százalékkal kevesebb a 2006. évinél, a márka részesedése a magyar piacon 10,4 százalék lett.
A negyedik Volkswagen 8,3 százalékról 8,5 százalékra növelte részesedését a piacon, úgy, hogy 3,5 százalékkal kevesebb, 15 010 járművet adtak el, míg Skodáé 8,1 százalékra csökkent 14 377 darabos értékesítéssel, ami 13,8 százalékos csökkenés 2006-hoz képest. Toyotából 2007-ben 12 165 darabot adtak el, ez 7,8 százalékos csökkenés, így részesedése hét százalékról tavaly 6,9 százalékra csökkent.
Miközben a tömegmárkák mindegyikének értékesítése csökkent, egyes kisebb piaci résszel rendelkező "nagy márka" jelentős sikereket könyvelt el. Így a Dodge 280 százalékkal 70 darabra, az Alfa Romeo 35,3 százalékkal 204 darabra, a Mercedes 24,3 százalékkal 1705 darabra növelte eladásait 2007-ben. Jelentős növekedést ért el még a KIA, amelyből 48,8 százalékkal többet, 3342 darabot adtak el tavaly.
Jelentősen csökkent a francia márkák értékesítése, a Peugeot, a Renault és a Citroen 9,3, 28,2, illetve 17,1 százalékkal kevesebb személyautót adott el tavaly 2006-hoz képest. Peugeot-ból 7469, Renault-ból 7123, Citroenből 5009 darab talált gazdára tavaly Magyarországon.
Miközben a személygépjárművek értékesítése csökkent, addig a 3,5 tonnánál kisebb tömegű haszonjárművekből 10,7 százalékkal többet, 23 917 darabot adtak el 2007-ben, míg a 3,5 tonnánál nehezebb haszonjárművek eladása 13,1 százalékkal 7407 darabra nőtt tavaly. Ez utóbbiaknál egyedül az új buszok értékesítése csökkent, 28 százalékkal 221 darabra.