1p

Az interneten vásárló amerikaiak több mint kétharmada állítja, hogy az online shoppingolás révén csökkent a "valódi" boltokban történő vásárlásaikra fordított összeg - derül ki a USC Annenberg Center for the Digital Future 2007-es adatokon alapuló felméréséből. Az arány - kevéssel ugyan, de - nőtt 2006-hoz képest.

Ez persze nem jelenti azt, hogy a webes vásárlók minden esetben kerülik a nem virtuális üzleteket. Az online vásárlók 2007 őszének három hónapos periódusában 511 dollárt költöttek el boltokban és 313-at az interneten - áll a Forrester Research tanulmányában. A webes vásárlás ugyan a gyakran netezők körében is csak a második helyen áll, de jócskán megelőzi a többi megoldást (a katalógusból rendelést például).

A webes kereskedők egyre hatékonyabban tudják fizikai termékeiket bemutatni és árusítani oldalaikon. Bírálatok és ismertetések egy-egy adott szolgáltatásról vagy termékről egyéb, külön erre szakosodott weblapokon és a közösségi oldalakon is olvashatók. E tényezők mind hozzájárulnak a netes vásárlás népszerűségének emelkedéséhez.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!