A már évek óta piacvezető Allianz - amely azonban tavalyi 1,81 százalékos gyarapodásával a legkisebb mértékben tudta növelni részesedését a kötelező piacán - honlapján hetente 50 ezer ügyfél indított díjszámítást, tízezres nagyságrendben keresték fel a cég kirendeltségeit, valamint közel 12 ezren hívták fel a telefonos ügyfélszolgálatot a 2007-es kgfb-díjakkal kapcsolatban. Kifejezetten sikeresnek bizonyult eddig a biztosító családos fiatalokat megcélzó kedvezménycsomagja is, valamint az évi 120 forintért igénybe vehető aktív kárrendezési szolgáltatás.
Annak ellenére, hogy csekély az eddig vizsgálható időtartam, a technika által feldolgozott kötésszámok alapján idáig három százalékkal több szerződést tudott kötni a Generali-Providencia, mint az elmúlt év hasonló időszakában - mondta el Jákfalvi Zoltán, a társaság gépjármű-biztosítási osztályvezetője. A 2007-es kampányidőszakban eddig 5506 kötést regisztrált a Generali, ezzel szemben 2700 felmondás érkezett a biztosítóhoz.
A Generalihoz hasonlóan - az eddigi tapasztalatok alapján - a budapesti régióban erősödhet az Union Biztosító is, amelynél a társaság véleménye szerint az idén nem ismétlődhet meg a tavalyi ügyfélszámvesztés. A múlt évben remeklő TIR BE és MÁV közül csupán az utóbbi köthet új szerződéseket, így jó esélye van a Magyar Posta Biztosítónak, hogy a tavaly a piaci részesedés 36,8 százalékos növekedését elért Uniquával versenyben akár az idén is dobogóra kerüljön az új ügyfelek megszerzésében. Az ezen a piacon újnak számító Signal eddig 9 ezer szerződést kötött, és 20-30 ezerre számít a teljes szezontól - tudta meg a Világgazdaság.