A Magyar Telekom csoporthoz tartozó TeleData tulajdonosai azért döntöttek két újabb felügyelőbizottsági-tag (fb) kinevezéséről, mert ezzel is ki akarták fejezni a társaság jövőbeni szerepének megnövekedését a csoporton belül. A két új tagot, hasonlóan a többiekhez, 2008. május 31-ig nevezték ki az fb tagjává.
Mindkét új tag a csoportból érkezett: dr. Eckhard M. Geulen vezérigazgató-helyettes a T-Com marketing, a sales és értéknövelt szolgáltatások részlegek vezetője. Az 1966-ban született szakember az aacheni Műszaki Egyetemen tanult elektromérnök szakon, itt szerezte doktorátusát. Az elmúlt tizenkét évben a kutatás, a tanácsadás és az innováció területén dolgozott telekommunikációs vezetőként. 1993 és 1998 között különböző pozíciókat töltött be az Ericsson Eurolab Deutschland GmbH-nál. Ezután a stratégiai és menedzsment tanácsadás területén dolgozott többek között a Bostoni Konzultációs Csoportnál, illetve a Sapient amerikai műszaki és menedzsment tanácsadó cég német kirendeltségénél.
Dr. Geulen 2004-ben csatlakozott a Deutsche Telekomhoz: Bonnban létrehozta és vezette az egész Deutsche Telekom csoport innovációs stratégia részlegét, 2005-ben pedig a T-Com vezérigazgató-helyettese lett. Egyebek mellett felelős a közszféra telekommunikációjáért, a cím-adatkezelésért, a telefonkönyv-szolgáltatásokért, a nyomtatott médiáért, az értéknövelt telefonszámokért és az audiokonferenciákért.
Tóthmátyás Tibor a T-Online Magyarország Zrt. portáligazgatója: a felsőfokú informatikai diploma megszerzését követően média területen kezdte karrierjét, később ilyen irányú képesítést, majd pedig az Open University Business Schoolban MBA diplomát szerzett. A szakember mostani pozícióját megelőzően a Wallis Auto Holding Rt.-nél dolgozott, portfólióigazgatói pozícióban. Igazgatósági tagként hatáskörébe tartozott a befektetések menedzselése, az üzletrészek adásvétele, illetve több, a cégcsoport számára kiemelten fontos informatikai és építési projekt irányítása.
Korábban értékesítési és marketing tapasztalatokat szerzett az outdoor média és a szoftverfejlesztés területén, valamint főszerkesztőként, illetve hirdetési vezetőként egy német tulajdonú kiadó autó-motor tartalmú kiadványaival foglalkozott.
A Magyar Telekom Csoporthoz tartozó TeleData Kft. 1991-ben jött létre. A társaság 2006-ban közel 550 millió forint árbevételt ért el.