2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Új, a nők internetezési szokásairól teljes körű képet nyújtó, folyamatosan frissülő hazai és külföldi statisztikákat és kutatási anyagokat tartalmazó portált indított a Sanoma Budapest.

Az internetezonok.hu weboldal mind a hirdetőknek, mind az újságíróknak, mind az egyéb szakmai és üzleti felhasználói csoportoknak referenciapontként szolgál. A honlap áttekintést ad arról, hogy mi jellemző az internetező nőkre; miért, mikor, mire és hol használják az internetet, és kik is ők valójában, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben. 

A nők egyre nagyobb arányban jelennek meg az internetezők között a világon csakúgy, mint hazánkban is. Sőt a női internetezők várhatóan hamarosan többségbe is kerülnek férfitársaikkal szemben. A Sanoma Budapest a közelmúltban elindította B2B portálját, hogy betekintést nyújtson a női internetezők világába, és átfogó információval lássa el a kommunikációjukkal nőket célzó hirdetőket.

"A nők online aktivitása folyamatosan növekszik. A Sanoma Budapest elébe megy ennek a trendnek és a legszélesebb női online portfólió tulajdonosaként olyan átfogó képet nyújt erről a szegmensről statisztikai és kutatási adatokkal, valamint sikeres kreatív példákkal alátámasztva, amely segítségével a hirdetők megismerhetik és hatékonyan elérhetik az internetező nőket” - nyilatkozta Szávuly Krisztián, a Sanoma Újmédia-divíziójának lapigazgatója.

A honlapon részletes adatok olvashatóak többek között arról, hogy hol és milyen céllal használják a nők leggyakrabban az internetet, mikor böngésznek legintenzívebben, mely korcsoport az, amelyik legszívesebben szörföl a neten. Megismerhető maga az internetező nő is: mi jellemző a márkahasználatára, az életminőségére, szokott-e utazni, mely kampányokra kattint rá leginkább. A hazai adatok mellett a honlap rendszeresen frissülő külföldi kitekintést is nyújt.

A Medián WebProfile statisztikai adatai szerint a jelenleg legtöbbet internetező nők 59 százaléka 35 év alatti, valamint az újonnan belépő internetezők között is magasabb a nők aránya. Azok a nők, akik internetet használnak, egyre rendszeresebben teszik mindezt, és bővül azon nők köre is, akik több időt töltenek a világhálón, és több weboldalt néznek meg, vagyis intenzitásukban férfitársaik elé kerülnek. Mindezekből a hazai internethasználat várható női többségére következtethetünk.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!