A Kantar Hoffmann rádiós hallgatottsági adataira hivatkozik a 103.9 Sláger FM közleménye, amely szerint fennállása óta újabb rekordot megdöntve, elképesztő sebességgel növeli lojális hallgatói számát az adó. A legfrissebb mutatók alapján már több mint 604 ezer fő választja a 80-as és 90-es évek zenéit játszó rádiót, mely mindössze egy hónap alatt további 15 százalékos növekedést jelent. (forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, országos adat, 2017. január – március).
A fővárosban mért adatok alapján egyértelmű fölénnyel rendelkezik a 103.9 Sláger FM a 15 évesnél idősebb lakosság körében. A csatorna fő célcsoportja indulása óta a 30-59 éves, kereskedelmileg kiemelten fontos korosztály, melyben egyaránt meghatározó és vezető szerepet tölt be Budapesten. További kimagasló eredmény a csatorna életében, hogy immáron a 25 év feletti hallgatók körében is sikerült megszilárdítani a fővárosi első helyezését, ezzel a fiatalabb közönség részére is prémium szórakoztatást nyújtva.
A 103.9 Sláger FM dinamikus növekedése a reggeli időszakot is átrendezi a fővárosban, ezáltal kiélezett verseny alakult ki a napkezdő műsorok tekintetében a legfrissebb adatok szerint. A Sláger Reggel Vágó Pirossal és Abaházi Csabával stabilan tartja kiemelkedő pozícióját az előző időszaki mérésekhez képest, ráadásul reggel 8 óra után átveszi a piacvezető szerepet mind a teljes lakosság, mind a 30-59 éves korosztály tekintetében, illetve a 25 év feletti, budapesti lakosok körében egyaránt.
mfor.hu