3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Harmadik alkalommal osztották ki idén az Arany lolliPOP marketingverseny díjait. A pályázók összesen hat - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy - kategóriában indulhattak.

Az arany lolliPOP versenyen összesen hat kategóriában indulhattak a pályázók. A tartós display, az akciós display, az integrált BTL-aktivitás, az installáció és a hosztesz promóció mellett 2007-ben egy új kategóriában, ajándéktárgyakkal is lehetett nevezni.

A Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás részeként megrendezett versenyre idén 74 pályázat érkezett. Pályázni a 2006. szeptember 6. és 2007. szeptember 6. között megvalósult művekkel lehetett.

A vereny győztesei:

Tartós display kategória

  • Legjobb design: Rauch Nativa plexi puld display – Unobi Design Communication Kft.
  • Legjobb technika: Djuice display – Colorpark Design Kft., Leo Burnet
  • Legjobb innováció: Touchmedia kioszk – MadMedia Kft., Polisign Kft.
  • Közönségdíj: Bertolli Mérőpult – Unilever Magyarország Kft., Zsu96 Bt. Faipari Vállalkozás

Akciós display kategória

  • Legjobb design: Víziló display – Branaldi Kft.
  • Legjobb technika: Maybelline, DEFINE-A-LASH display, Focus Print Kft.
  • Legjobb innováció: Maybelline, Water Shine Elixir display – Focus Print Kft.
  • Közönségdíj: Sara Lee H&BC „kaméleon” akciós display – CZINO Trade Solutions Kft., Edri Kft.

Installációk kategória

  • Legjobb design: Multibrand Shop Pannon üzletekben – Colorpack Design Kft.
  • Legjobb technika: Touchmedia kirakatok – MadMedia Kft.
  • Legjobb innováció: Kalinka szűrő játék – Lépd át a szűréshatárt – HPS Kft.
  • Közönségdíj: T-Mobile stand – Extreme Rendezvényügynökség Kft.

Hosztesz promóciók kategória

  • Legjobb design: Gillette Fusion Gang – Activity Group Kft.
  • Legjobb technika: Gillette Fusion Gang – Activity Group Kft.
  • Legjobb innováció: Kit-Kat Pop-Choc – Prohome Kft.
  • Közönségdíj: AXN LOST Marathon Ásványvíz Promóció – KreatívART Reklám

Integrált BTL aktivitások kategória

  • Legjobb design: MOL Bodywash – Pro-Wide Rendezvényügynökség Kft.
  • Legjobb technika: MOL Bodywash – Pro-Wide Rendezvényügynökség Kft.
  • Legjobb innováció: K&H Görtánc – Extreme Rendezvényügynökség Kft.
  • Közönségdíj: Rama Sütigyár – HPS Experience Kft.

Üzleti ajándéktárgyak kategória

  • Legjobb design: Papírnehezék – Promix Gifts Kft.
  • Legjobb technika: Exxon Mobil Nemzetközi Promóció – Promotrade Kft.
  • Legjobb innováció: Termék ajándék – HD Group Kommunikációs Ügynökség
  • Közönségdíj: Exxon Mobil Nemzetközi Promóció – Promotrade Kft.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!