A budatétényi Campona, és így közvetlenül a benne működő Match mellé épült fel a Tesco lánc legújabb, a kelet-közép-európai régióban századik áruháza.
A Magyar Hírlap piaci információkra hivatkozva arról tudósít, hogy az angol tulajdonban levő Tesco a jövőben a konkurenciaharcnak olyan városokban fogja megnyitni új frontjait, ahol eddig csak a Match, a Smatch, az Alfa és Profi áruházakból álló üzleti csoport volt jelen.
A szakértők szerint a Camponában a vásárlóközönség elhódítása nem lesz nehéz a Tesco számára, mivel 5-20 százalékkal alacsonyabbb árakon, visszatérő akciós ajánlatokkal kínálja termékeit, mint az ott korábban megjelenő konkurencia.
A Campona átrendezte belső terét, és egy összekötő folyosót nyitott, hogy szorosabbra fűzze a viszonyát a közvetlenül mellette felépült új diszkontáruházzal. A bevásárlóközpont forgalomnövekedést vár az ország 32. Tesco áruházától.
A Tesco dinamikusan terjeszkedik a régióban, ebben az évben huszonkét új áruházat nyitott Kelet-Közép-Európában.
Kapcsolódó anyag
Élelmiszerkereskedelmi trendek a régióban
Kihívta a Tesco a Match-et
A budatétényi Campona, és így közvetlenül a benne működő Match mellé épült fel a Tesco lánc legújabb, a kelet-közép-európai régióban századik áruháza.