2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kína továbbra is a német prémium autómárkák leggyorsabb ütemben növekvő piaca; az idén az első negyedévben a BMW, a Daimler és az Audi egyaránt kétszámjegyű növekedést ért el Kínában.

Eladásait az első negyedévben a legnagyobb mértékben, 47,6 százalékkal a Daimler tudta növelni, darabszám szerint azonban még ezzel együtt is messze elmarad két másik német versenytársától.

Az első negyedévben Kínában a legtöbb autót az Audi adta el a német prémium márkák közül, 124,5 ezret, ami 21 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. A BMW 25 százalékos növekedés után 108 ezer autót adott el, a Daimler viszont "mindössze" 67 ezer Mercedes gépkocsit értékesített.

Márciusban a Daimler az egy évvel korábbihoz képest 34 százalékkal közel 25 ezerre növelte kínai eladásait. Az Audi szintén egyharmadával növelte eladásait és 47,6 ezer autót értékesített. A BMW márciusi kínai értékesítési adatot még nem tett közzé, de februárban több mint 30 ezer autót adott el.

A Daimler cégtörténetének legjobb hónapját zárhatta márciusban: Mercedes gépkocsikból 158,5 ezret értékesített világszerte, 13,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A konszern eladásai az összes tulajdonában lévő márkából 12 százalékkal emelkedtek 168 ezer járműre. Azért kisebb mértékben, mint a Mercedes eladásai, mert a Smart eladásai a modellváltás küszöbén már a tavalyi második félévben elkezdtek visszaesni.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!