A szerelvényeket, amelyek műszaki konstrukciója az új budapesti metrószerelvényekhez hasonló, a Nanjing Metro Company (NMC) üzemelteti majd a város most meghosszabbítás alatt lévő 1. számú metróvonalán. Nanjing Pekingtől 1200 kilométerre, észak-nyugatra található, áll a társaság közleményében.
A Nanjing városa és a konzorcium között megkötött szerződés értelmében az Alstom 21 darab, hat kocsiból álló Metropolis szerelvény gyártásában vesz majd részt. A konzorcium tagjaként az Alstom a szerelvények külső és belső designjának kialakításáért, valamint az első szerelvény műszaki engedélyeztetéséért lesz felelős.
A Phuzen Transit feladata a szerelvények gyártása, valamint a szerződésben rögzített garanciális feltételek biztosítása lesz. A Satee felel majd a kiegészítő áramátalakító berendezések, valamint a vontató berendezések gyártásáért. Az új és korszerű metrószerelvények 2010 őszétől szállítanak majd utasokat. Az Alstom konszolidált részesedése a megrendelésből 25,5 millió euró.
Nanjing 1. számú metróvonala egyike Kína legforgalmasabb metróvonalainak, amelynek nemcsak az utasforgalom növekedésével, de a város építésének ütemével is lépést kell tartania. Ezen okokra való tekintettel döntött a város a metróvonal 18 kilométerrel történő meghosszabbítása mellett. Az új, 2010 márciusában átadásra kerülő vonalszakaszon 12 állomás építését tervezi a város.