1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kínai járműipar az év első felében 4 és fél millió gépkocsit gyártott, a tavalyi termelést 22 százalékkal múlva felül, és ennek alapján 9 millió darabos idei termelést jósolnak, de a termelési kapacitások mellett a 10 millió elérése sem lehetetlen. Felmerülhet, hogy a piaci igényeket meghaladó termelést produkálnak - írja a némi borúlátással a kínai sajtó.

Tavaly Kínában 7,3 millió autót gyártottak, az ország átvette Japántól a második helyet a világ gyártóországainak rangsorában. A kereslet (eladások) még nagyjából lépést tart a termeléssel, az első félévben 23 százalékkal nőtt, elérve a 4,4 millió gépkocsit.

Eredetileg 8,5 millió darab körüli termeléssel számoltak az idei évre. Az autógyártási kapacitások már nagyobbak, köszönhetően a jelentős beruházásoknak, de a termelést mostanra már a beszállítói háttér viszonylagos fejletlensége, a gyenge szervízszolgáltatás hátráltatja. A piaci lehetőségek azonban elvileg óriásiak: ezer emberre 27 autó jut, miközben a világátlag már 150 autó körül van.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!