1p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kovács Imre, a Rail Cargo Hungaria Zrt. elnök-vezérigazgatója a lapnak elmondta: a keleti terjeszkedés számukra két térséget jelent, Záhonyon át Oroszországot és Kínát, valamint Lökösházán át a Balkánt és Kínát.

Szerinte a Kína felőli forgalmuk fellendüléséből nem csak Záhony profitál, hanem a budapesti BILK Terminál is, amely a kínai áruk magyarországi átrakóközpontja lesz.

Az interjúban Kovács Imre beszélt arról is, hogy előzetes adatok alapján a Rail Cargo Hungaria tavalyi árbevétele 6 százalékkal, 73 milliárd forint körülire nőtt, ismét nyereségesek lesznek, vonataik fajlagosan 16,6 százalékkal több árut szállítottak, mint 2015-ben.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!