Az új személyszállító társaság tevékenységének megkezdésével egyidejűleg munkába álltak a MÁV Start Zrt. újonnan kinevezetett vezetői is. Heinczinger István , a MÁV ZRt. vezérigazgatója döntése értelmében a MÁV önálló személyszállítási cége tevékenységének megkezdésétől Tömpe István a MÁV-START Zrt. üzleti vezérigazgató-helyettese - áll a cég közleményében.
Tömpe István 1973-ban szerzett közgazdász-tanár diplomát, 15 éve rendelkezik kandidátusi címmel. Az egyetem elvégzése után a Gazdaságkutató Intézet kutatója, ekkortól évtizedeken keresztül hazai és külföldi egyetemeken tanít. 1988-1990 között kormányfőtanácsos, privatizációs kormánybiztos, pénzügyminiszter-helyettes, az Állami Vagyonügynökség első ügyvezető igazgatója volt. Később a MÁV valamint a Földhitel és Jelzálogbank elnöke, az ÁPV Rt. igazgatóságának tagja. Dolgozott a Daiwa Securities Értékpapír-kereskedelmi Rt. elnökeként, illetve a Budapesti Értéktőzsde Igazgatóságának tagjaként. 1998-2003 között a Merito Consultingnál befektetési tanácsadással foglalkozott. 2003-2004-ben a MÁV stratégiai vezérigazgató-helyettese, majd a Merito Consulting ügyvezetője. 2007. év elejétől mostani kinevezéséig a MÁV főtanácsadójaként tevékenykedett.
Matéczné Németh Ágnes lett a MÁV Start üzemeltetési vezérigazgató-helyettese. Matéczné Németh Ágnes a győri Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskola Vasút-üzemviteli szakán okleveles üzemmérnök diplomát szerzett. 1976-tól 1984-ig Budapest-Keleti pályaudvar forgalmi szolgálattevőjeként, majd három évig személyszállítási vezetőként dolgozott. 1987-89 között a Keleti pályaudvar állomásfőnök-helyettese, majd a MÁV Tájékoztatási Iroda helyettes vezetőjeként tevékenykedett. Később a MÁV Személyszállítási Üzletág osztályvezető-helyettese, osztályvezetője, majd ugyanitt divízióvezetői, szakigazgató-helyettesi, illetve főosztályvezetői pozíciót is betöltött.
Virág Imre lett a személyszállítási cég humánpolitikai vezérigazgató-helyettese. Virág Imre 1992-ben a Miskolci Egyetem szervezési és vezetési szakán szerzett gépészmérnök diplomát. Több külföldi képzésen, köztük a Newport University MBA képzésén vett részt. Pályafutását a Comptrans Kft.-nél kezdte, emellett a miskolci egyetemen tanársegédként tevékenykedett. 1994-től 1999-ig az Electrolux-Lehel Hűtőgépgyár személyi vezetője, majd 1999-től az Elektrolux AB stratégiai toborzási projektjének vezetője. 2001-2004 között a Wallis Autó Holding Rt., majd a Pannonplast HR igazgatója. 2004-től kinevezéséig a MÁV Személyügyi Főosztályát vezette, ahol karrier menedzsmenttel is foglalkozott.
Az új társaság stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese Hercegh Tamás. A villamosmérnök végzettséggel rendelkező szakember 1991-95 között az Olivetti Hungary kereskedelmi igazgatója volt, 1995-től 1998-ig a Xerox regionális igazgatója, a kelet-európai üzleti folyamatokért, infrastruktúráért felelt. Ezután a Cap Gemini tanácsadó cég ügyvezető igazgatója, majd három éven keresztül a Microsoft Magyarország ügyvezetője. 2001-től változás- és válságkezeléssel foglalkozott. 2005-től 2007 elejéig a MÁV Informatika Kft. vezérigazgatójaként tevékenykedett.
2007. augusztus 1-től a MÁV-START Zrt. pénzügyi vezérigazgató-helyettesi pozíciót Lajtai Katalin tölti be. Lajtai Katalin a Közgazdaságtudományi Egyetem belkereskedelmi szakán szerzett egyetemi diplomát. 1973-tól az Alkalmi Áruk Háza Vállalat munka-üzemszervezője, üzemgazdász, majd a Fővárosi Szállítási Vállalat elemzési csoportjának vezetője. 1980-tól a Tanszergyártó és Értékesítő Vállalat közgazdasági osztályvezetője, gazdasági igazgatója. Tevékenykedett a Népművészeti Vállalat gazdasági igazgatójaként, illetve a Ramóna Finomkötöttáru Szövetkezet főkönyvelőjeként. 1990 és 1993 között a Novaglobus Kereskedelmi és Ügynöki Kft. gazdasági igazgatója, majd 1993-tól a Dunapack Papír- és Csomagolóanyag Zrt. igazgató-főkönyvelője volt.