2p

Március 1-jétől Jánosi Péter tölti be a Sanoma Budapest Zrt. magazinhirdetési-igazgatói pozícióját. A szakember korábban értékesítési termékmenedzserként dolgozott a médiavállalat kereskedelmi igazgatóságán.

Jánosi Péter

Új pozíciójában Jánosi Péter a Sanoma Budapest magazinportfoliójának hirdetési árbevétel maximalizálásáért, a cég hirdetési piaci pozíciójának további erősítéséért és az értékesítői munka szakmai irányításáért lesz felelős.

Jánosi Péter 2005 decemberében csatlakozott a Sanoma Budapesthez értékesítési termékmenedzserként, amely pozíciójában a Story magazin és annak különszámai, a Best magazin, a Színes RTV, az RTV Műsormagazin, a VIP, a Barátok Közt Magazin, valamint a Füles rejtvényújság hirdetési árbevételének alakulásáért felelt. Jánosi Péter kinevezéséhez hozzájárult koncepciózus gondolkodása, eddigi teljesítménye, széles kapcsolatrendszere.

Jánosi Péter a közgazdasági diplomájának megszerzése után a Hungexpo Reklámügynökségnél dolgozott, majd az RMB Hungary Multimédia Kft.-nél termékmenedzseri, azt követően pedig a non-tv értékesítési vezetői pozíciót töltötte be. Ezután csatlakozott a Sanoma Budapest Zrt.-hez.

További karrierhíreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!