Új pozíciójában Jánosi Péter a Sanoma Budapest magazinportfoliójának hirdetési árbevétel maximalizálásáért, a cég hirdetési piaci pozíciójának további erősítéséért és az értékesítői munka szakmai irányításáért lesz felelős.
Jánosi Péter 2005 decemberében csatlakozott a Sanoma Budapesthez értékesítési termékmenedzserként, amely pozíciójában a Story magazin és annak különszámai, a Best magazin, a Színes RTV, az RTV Műsormagazin, a VIP, a Barátok Közt Magazin, valamint a Füles rejtvényújság hirdetési árbevételének alakulásáért felelt. Jánosi Péter kinevezéséhez hozzájárult koncepciózus gondolkodása, eddigi teljesítménye, széles kapcsolatrendszere.
Jánosi Péter a közgazdasági diplomájának megszerzése után a Hungexpo Reklámügynökségnél dolgozott, majd az RMB Hungary Multimédia Kft.-nél termékmenedzseri, azt követően pedig a non-tv értékesítési vezetői pozíciót töltötte be. Ezután csatlakozott a Sanoma Budapest Zrt.-hez.
További karrierhíreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.