Palocsay Géza hat éve dogozik a médiavállalatnál a sales csapat munkatársaként. A szakember munkája során számos kreatív ötletet és új szemléletet hozott a sales tevékenységbe. 2006 júliusában például Palocsay Géza ötletéből valósult meg az a sikertörténet, amikor a médiavállalat a piacon első alkalommal online aukciós módszerrel értékesített hirdetési felületet a Sanoma Budapest által működtetett TeszVesz.hu online aukciós portálon.
Palocsay Géza online hirdetési igazgatóként, a médiavállalat online termékeinek értékesítési eredményeiért lesz felelős, valamint a 2006-ban indított szolgáltatási üzletág felügyelete is hozzá fog tartozni.
A szolgáltatási üzletág 2006 januárjában indult, célpiaca a kkv-szektor. Az új üzletág tevékenysége olyan hirdetési és árbevételi csatornák megszerzésére irányul, melyekre korábban az értékesítési folyamatokban nem volt mód.
Palocsay Géza tanulmányait a Szent István Egyetem budapesti intézményében a Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémián végezte, ahol vállalkozásszervező közgazdászként diplomázott.
További karrier híreket olvashat Egyről kettőre rovatunkban.