Az idei nézőszámról még nem jelentek meg adatok, de az utóbbi években számos tévés rekordot döntött meg a hagyományosan február első vasárnapján megrendezésre kerülő Super Bowl. A kiemelkedő nézői érdeklődés miatt a hirdetőknek is nagyon mélyen a zsebükbe kell nyúlni, ha meg akarnak jelenni a képernyőkön. Idén egy 30 másodperces reklámszpot ára 5 millió dollár felett volt.
Már csak ezért is keltett megdöbbenést, hogy a Philadelphi Eagles és a New England Patriots közötti találkozót közvetítő NBC adása 26 másodpercig állt, és csak az elsötétített képernyő jelent meg. A médiavállalat technikai hibára hivatkozott, és azt mondták emiatt egyetlen megrendelt reklámszpot sem maradt ki, így nem is érte őket anyagi kár.
Természetesen a bakira számos vicces magyarázat és mém is született. Voltak, aki arra emlékeztettek, hogy a csatorna az 5 évvel korábbi, ennél sokkal kínosabb esetre emlékezett, amikor áramszünet miatt 34 percet csúszott a meccs. Mások szerint viszont az egész a szünetben fellépő Justin Timberlake miatt volt, aki a 2004-ben rendezett Super Bowlon szintén fellépett és Janet Jacksonnal énekelt. A minikoncert végén pedig – előre koreografált elemként - letépte az énekesnő mellet felett a ruhájának egy részét, akinek így kivillant az azt rejtő testrésze. Az ügy akkor a vártnál sokkal nagyobb hullámokat kavart, és kvázi kettétörte Jackson karrierjét. A tréfás netezők szerint az énekesnő most visszatért, ám a 2004-es döntő után bevezetett néhány másodperces késleltetett közvetítés miatt "lekeverték", és ezét sötétűltek el a képernyők.
mfor.hu