"Cégünk a továbbiakban nem vesz részt az iAudit értékesítésében, hanem saját termékeinek továbbfejlesztésére és népszerűsítésére koncentrál"- közölte Klenovszki János, az NRC ügyvezetője. "A szoftveres mérés piacáról való kiszállás lehetőséget teremt számunkra, hogy új, kutatási megoldásunkra koncentráljunk, ami
Az NRC ezen kívül ügyfelei igényeinek megfelelően tovább fejleszti piacvezető online paneljét, a több mint 50 ezer regisztrált tagot magánál tudó NetPanelt. A vállalat erre építette tavaly bevezetett, KLIKK48 névre keresztelt gyors online piackutatási szolgáltatását is. A piackutató emellett fokozott figyelmet fordít a vállalati honlapok és portáltulajdonosok számára kifejlesztett online imázs vizsgálatra is.
Kiszáll az online közösségmérésből az NRC
Kivonul a honlapok saját statisztikáin alapuló online közösségmérésből az NRC Piackutató, mivel a cég által eddig képviselt iAudit International szoftvereit ezentúl a piackutató stratégiai partnere, a TNS Hungary saját termékeként forgalmazza. Az NRC a jövőben saját szolgáltatásaira, többek között a honlapok számára kifejlesztett új imázs vizsgálatára koncentrál.