4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nehezen akar sínre kerülni az RTL Klub szombati programja, előbb a Csillag születik című műsorra nem találtak megfelelő szintű jelentkezőket, majd a helyette tervezett Szombat esti láznál adódtak nehézségek. A nézettségi versenyben azonban továbbra is vezet a csatorna.

Talán még soha nem volt ennyi gondja az RTL Klubnak a szombat esti program gyártásával, vagy ha akadt is, a sajtóhoz és a nagyközönséghez nem jutott el ennek híre. Korábban az mfor.hu is beszámolt arról, hogy a tavaszi műsorrendbe tervezett Csillag születik tehetségkutató végül mégsem kerül műsorba.

A csatorna vezetői azt nyilatkozták, hogy idén nem találták meg a legérdekesebb indulókat, az igazi tehetségeket. Hozzá kell azonban tenni, hogy mind a Csillag születik, mind az X-Faktor sikere megkopott az elmúlt időszakban, és a korábban gyakran 50 százalékos közönségarány mellett futó programoknak többször a tévét nézők egyharmadával kellett beérniük az utolsó időszakban.

A piacvezető csatorna vezetői ugyanakkor nem estek kétségbe, hanem lefújták a port a Szombat esti láz című táncos showműsorról. A korábban Stohl András lépcsőn való legurulásáról és – a férfi nézők számára - Südi Iringó lábairól emlékezetes műsor azonban korántsem alakul olyan zökkenőmentesen, ahogy azt az RTL Klubnál eltervezték. Az április elején induló Szombat esti láz teljes névsor még várat magára, hiszen volt olyan szereplő – Gregor Bernadett, akinek nézeteltérése támadt a csatornával, és – aki visszalépett, volt olyan is a bulvársajtó beszámolói szerint, aki pedig azonnal elutasította a csatorna ajánlatát. A műsor kreatív felelős szerkesztője, producere, Schiwert-Takács László a Blikknek azt mondta, a nehézségek miatt nem csúszik a műsor. Bár valószínűleg nem sétagalopp a műsor összeállítása, de nem elképzelhetetlen, hogy ezek a problémák részben arra is szolgálnak, hogy naponta témát adjanak a sajtónak, így is növelve az érdeklődést a műsor iránt.

Igaz, egyelőre a TV2 sem adja fel szombatonként a leckét, mert a csatorna meglehetősen spórolósan kezeli az aznapi műsorgyártást. A TV2 ugyanis két korábbi sikerműsorát hasznosítja újra, a Megasztárból, amely 10. évfordulóját ünnepli, egy hatrészes retroműsor kerül adásba, míg Az ének iskolájának ismétlése már korábban elindult.

A TV2 háza tájáról emellett egy új műsor híre is napvilágot látott, a korábban az egyik legsikeresebb magyar rádiós műsorvezetőnek számító Bochkor Gábor ismét képernyőre kerül. Az Apák gyesen című műsort fogja vezetni, a jövő hónapban induló programmal a TV2 elsősorban a női nézőket célozhatja meg. Az előzetes hírek szerint a műsor sémája viszonylag egyszerű lesz, a médiából ismert apukákat egy hétvégére egyedül hagyják kisgyermekükkel, és hosszabb ideig kell menedzselni a gyerekfelügyeletet és háztartást. Az ügyetlenségekből eredő helyzeteknek és a gyerekek cukiság-faktorának kell majd eladni a showt. Bochkor személye abból a szempontból mindenképp érdekes, hogy annak idején, amikor a reggeli rádióműsoraival, a Cappuccinóval és a Bumeránggal a csúcson volt, az általa vezetett tévés műsorok nézettsége meg sem tudta közelíteni a hallgatóik számát, így érdekes lesz, hogy ezúttal sikerre tud-e vinni egy programot.

A magunk mögött hagyott héten komoly nézettséget elérő új műsor nem került képernyőre. Az esti programok közül ugyanakkor érdekes volt, hogy az Édes élet egy-egy jó nap után a hét vége felé már gyengébben teljesített, ám eközben a Barátok között című műsor közönségaránya is lefele csorgott. Mindezek következtében főműsoridőben (19-23) a kereskedelmi célcsoportban (18-49) továbbra is kényelmesen vezet az RTL Klub. A hétvége első napján a korábbi énekes műsorokkal csak mérsékelt közönséget ért el a TV2, míg a vasárnap szoros küzdelmet hozott ugyan, de végül ez is RTL Klub győzelemmel zárult.

A 11. héten főműsoridőben (19-23 óra) a kereskedelmi célcsoportban (18-49 évesek) ismét az RTL Klub érte el átlagosan a legmagasabb közönségarányt (21,1% SHR), míg némileg visszacsúszott a TV2, amely 15 százalékos átlagos közönségarányt "produkált". A képzeletbeli dobogó alsó fokára ezúttal is a Cool lépett fel (5,6% SHR), míg a negyedik helyre az F+ (5,3% SHR) került. Ismét viszonylag erős hetet zárt a Viasat 3 (4,2% SHR), míg a középmezőny sereghajtója ezúttal is az M1 volt (3,5%).

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!