A botrány kirobbanását követően már elvesztette egyik támogatóját a Los Angeles Lakers játékosa. Akkor az olasz Ferrero, amely a Nutallát hirdette a kosarassal vélte úgy, hogy a jövőben Bryant csak rontaná a cég imázsát.
A McDonald's mostani döntése mögött a szakemberek szerint hasonló ok áll: nem kívánják a besározódott játékoshoz kapcsolni a márkát. Pedig Bryant a korábbi években pozitív hatással volt a gyorsétterem arculatára, és a szezon előtt még mindkét fél elégedettségének adott hangot - számolt be az adage.com.
A jelentős médiavisszhangot kiváltó per hatására azonban már szeptemberben lekerült Kobe Bryant a McDonald's kreatívjairól, és a vele forgatott négy reklámszpot is dobozban maradt. Ezek után a hamburgeres cég már a "napokat számolta", hogy a december 31-éig élő 3 éves támogatói megállapodásuk mikor jár le.
A Bryant ügy legnagyobb vesztese - a sportoló mellett - a Nike vélik a szakemberek, amely nyáron kötött 45 millió dolláros 5 éves szerződést a játékossal. A kosárlabdázó másik még élő nagy támogatója a Coca-Cola is beszüntette a Bryant-tel készült, a Sprite-ot hirdető reklámfilmek televíziós sugárzását.
Kobe Bryant: vége a hamburger-reklámoknak
Nem lesz a jövőben a McDonalds reklámarca Kobe Bryant. A cég nem hosszabbította meg a kosárlabdázóval a három éve kötött megállapodását. Az ok a sportoló ellen szexuális zaklatás miatt folyó per.