2p

Nem lesz a jövőben a McDonalds reklámarca Kobe Bryant. A cég nem hosszabbította meg a kosárlabdázóval a három éve kötött megállapodását. Az ok a sportoló ellen szexuális zaklatás miatt folyó per.

A botrány kirobbanását követően már elvesztette egyik támogatóját a Los Angeles Lakers játékosa. Akkor az olasz Ferrero, amely a Nutallát hirdette a kosarassal vélte úgy, hogy a jövőben Bryant csak rontaná a cég imázsát.

A McDonald's mostani döntése mögött a szakemberek szerint hasonló ok áll: nem kívánják a besározódott játékoshoz kapcsolni a márkát. Pedig Bryant a korábbi években pozitív hatással volt a gyorsétterem arculatára, és a szezon előtt még mindkét fél elégedettségének adott hangot - számolt be az adage.com.

A jelentős médiavisszhangot kiváltó per hatására azonban már szeptemberben lekerült Kobe Bryant a McDonald's kreatívjairól, és a vele forgatott négy reklámszpot is dobozban maradt. Ezek után a hamburgeres cég már a "napokat számolta", hogy a december 31-éig élő 3 éves támogatói megállapodásuk mikor jár le.

A Bryant ügy legnagyobb vesztese - a sportoló mellett - a Nike vélik a szakemberek, amely nyáron kötött 45 millió dolláros 5 éves szerződést a játékossal. A kosárlabdázó másik még élő nagy támogatója a Coca-Cola is beszüntette a Bryant-tel készült, a Sprite-ot hirdető reklámfilmek televíziós sugárzását.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!