A McDonald's szóvivője az esetre reagálva azt mondta, hogy élő szerződésünk van Kobe-val, ugyanakkor elítéljük az általa elkövetett cselekményt. Bryant a gyorsétteremmel kötött hároméves szerződésének utolsó évében jár. A hírek szerint ez a kontraktus sem tartalmazott morális klauzulát, amelyre hivatkozva most felmondható lenne.
A legkomolyabb fejtörést valószínűleg a Nikenak okoz a frissen szerződtetett sztár. Az idény végéig az adidas által támogatott sportoló megszerzéséért ugyanis komoly licit folyt, végül ötéves szerződést írtak alá a felek, melynek keretében 45 millió dollárt kap Bryant. A Nike szóvivője a nemi erőszak hírére érdekesen reagált: "Örülünk, hogy egy ilyen nagyszerű sportemberrel dolgozhatunk együtt, mint Kobe Bryant. Az ellene felmerült vádakat azonban a jogi procedúra lezárultáig nem kívánjuk kommentálni."
Egy másfajta hitelesség
Néhány cinikus szakember szerint az eset kapcsán nem kell a szponzoroknak kétségbe esniük, csak át kell formálniuk a Kobe Bryant féle imidzset. A fiatalok jelentős része rajong a balhés sztárokért, nem véletlen a hip-hop műfaj sikere. Ahogya gangszer-rap szátroknál erősíti a művészek hitelességét a börtönben töltött idő, ugyanúgy lehetne Bryantből rossz fiút csinálni. A bűncselekmény már megvan, de mi lesz a szponzorokkal...
Kockázatok és mellékhatások - Kobe Bryant és a szponzorok
Az élsportolók óriási összegű szponzori szerződésével a támogatók komoly kockázatokat vállalnak fel, hiszen az arcát adó sztár viselkedése erősen kihat a termékek értékesítésére. A szerződések mögött álló támogatók részéről meglévő hatalmas a kockázati faktorra Kobe Bryant esete hívta fel a figyelmet. A kosárlabdázás - talán - legnagyobb csillaga ellen ugyanis nemi erőszak vádjával indult eljárás.